Blauwe folie kopen


Hier bij de Hornbach hebben ze dat op een rol en de Pets Place verkoopt het ook in sommige van hun winkels. Je kan via google even kijken.
 
Die ik aangaf kun je met behangplaksel erachter doen en die zijn ook weer vrij makkelijk te verwijderen.
 
Allen hartelijk dank voor de info.

jessicapilon......behangplaksel ......Zie je behangplaksel als het gedroogd is!
 
Nee als er verder geen lucht tussen komt dan zie je niks. Ik niet tenminste en later is het met warm water makkelijk te verwijderen.
 
Raamfolie is de ruit iets vochtig maken en dan er op wrijven en glad strijken.
 
Klopt Herman, maar zelf vindt ik dat behangplaksel niet iets beter blijft zitten en het is makkelijk weer eraf te halen. Ieder heeft zn eigen methode denk ik zoals met veel zaken;)
 
Ik kon ook nergens in de buurt blauwe folie vinden en heb uiteindelijk auto wrap folie gekocht. Heeft als voordeel dat er ook onder het kopje 'blauw' nog keuze is.

Alle zelfklevende folies plak ik met behulp van een spuitbus met lauwwarm water en een scheut afwasmiddel. Ruit goed insprayen en plakken maar. Door het afwasmiddel hecht de lijm niet meteen en kan je goed schuiven en corrigeren. Met een trekkertje ga je er daarna stevig overheen om alle luchtbellen en restjes vocht eruit te persen. Er blijft een weekje een witte was zichtbaar maar dat trekt vanzelf weg en dan zit het muurvast.
 
Klopt Herman, maar zelf vindt ik dat behangplaksel niet iets beter blijft zitten en het is makkelijk weer eraf te halen. Ieder heeft zn eigen methode denk ik zoals met veel zaken;)

Raam folie plakt al uit zich zelf en dan is de bewerking van Juliette goed.
 

Terug
Bovenaan