Beveiliging voor externe potfilters


De filter uitzetten is dan toch veel makkelijker?
Zou ook kunnen. Al vind ik juist het mooie van een potfilter dat je die gewoon aan kunt laten tijdens het verversen en zo'n simpele oplossing als een stukje kabel er in drukken (dan verwijder je de alg ook direct!) lijkt dan een mooie oplossing.
 
Zou ook kunnen. Al vind ik juist het mooie van een potfilter dat je die gewoon aan kunt laten tijdens het verversen en zo'n simpele oplossing als een stukje kabel er in drukken (dan verwijder je de alg ook direct!) lijkt dan een mooie oplossing.

Vind het bloed irritant dat gekletter van water, al die spetters die omhoog vliegen... persoonlijk zet ik de pomp dan ook uit.
 
Laatst bewerkt:
Vind het bloed irritant dat gekletter van water, als die spetters die omhoog vliegen... persoonlijk zet ik de pomp dan ook uit.
Als het gekletter stopt is het voor mij een signaal dat de bak weer bijna vol is ;)
Leuk zo heeft ieder zijn eigen manieren.
 
Als het gekletter stopt is het voor mij een signaal dat de bak weer bijna vol is ;)
Leuk zo heeft ieder zijn eigen manieren.
En als ik het gekletter hoor denk ik steeds dat de bak overloopt ;)
Dus hier ging hij steeds uit.

Ik heb dat zelfs met een beetje gekletter van de Dennerle Scapers Flow 's nachts. Brrrr
 
Als ik dat gekletter hoor moet ik naar de wc en loop dan het risico dat ik te laat ben om de kraan uit te zetten :eek:
 
Ik gebruik het filter om het water te verversen door de tuinslang op de retour aan te sluiten.
en een ander op de aanvoer.

die herrie heeft wel wat.
 

Terug
Bovenaan