Betta vis ziek?


Dus, voor alle zekerheid. Het indraai verhaal vergeten we gewoon. ? Wat er op de bodem ligt die witte koorrels zijn niet geschikt.

En , een Betta plukt insecten van het water af. verhaal van 1 korreltje . moet je met zout nemen. potje droge muggenlarven, lijkt mijj beter. Vlokvoer zwelt in de buik op.
 
Ik geef de Betta s hier dagelijks vlokvoer en dat geeft geen problemen. Daarbij krijgen ze ook enkele malen per week levend voer.
 
Als zijn schubben niet opgezet zijn, zal het geen waterzucht zijn. Heb het bij mijn bettas gehad, was gelukkig op tijd verholpen toen. Kijk het even rustig aan, als hij gewoon vrolijk rond zwemt en eet zou ik me er niet te druk over maken

Zijn buikje is weer normaal, hij mist wel een paar schubben op zijn koppie. Maar kwam doordat ik hem teveel gevoerd had.
 
Zijn buikje is weer normaal, hij mist wel een paar schubben op zijn koppie. Maar kwam doordat ik hem teveel gevoerd had.
Gelukkig maar! Gewoon even ene slechte entrée gemaakt

Dus, voor alle zekerheid. Het indraai verhaal vergeten we gewoon. ? Wat er op de bodem ligt die witte koorrels zijn niet geschikt.

En , een Betta plukt insecten van het water af. verhaal van 1 korreltje . moet je met zout nemen. potje droge muggenlarven, lijkt mijj beter. Vlokvoer zwelt in de buik op.

Ik voer mijn bettas elke dag droogvoer en wat bevroren muggenlarven, gaat prima hoor!
 
Ach ,ja. waar bemoei ik mij mee.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Terug
Bovenaan