Betta maakt schuimnest...?


M

milkyw301

Guest
Hoi!

Kzal maar gelijk mn vraag stellen:

Mijn betta man maakt een schuimnest zonder dat er er ook maar ergens een vrouw in de buurt is...? Wat betekent dit?

X milkyw301
 
Dat zie je ze heel vaak doen hoor. Ik zie het ook met regelmaat bij mn mannen die zonder vrouw zwemmen.
 
Dat zie je ze heel vaak doen hoor. Ik zie het ook met regelmaat bij mn mannen die zonder vrouw zwemmen.

Heeft dit een betekenis? Zijn ze gestrest, vervelen ze zich of zijn ze juist blij?
 
Ik heb weleens gelezen dat ze zich dan goed zouden voelen maar aan de andere kant wordt dat ook weer betwijfeld. Zelf durf ik niet te zeggen of dit bij een bepaald gevoel gebeurt maar ik zou wel denken dat ze dit niet doen als ze zich niet op hun gemak voelen.
Niks om je druk over te maken in elk geval;)
 
Ik heb weleens gelezen dat ze zich dan goed zouden voelen maar aan de andere kant wordt dat ook weer betwijfeld. Zelf durf ik niet te zeggen of dit bij een bepaald gevoel gebeurt maar ik zou wel denken dat ze dit niet doen als ze zich niet op hun gemak voelen.
Niks om je druk over te maken in elk geval;)

Hij komt uit een TUINCENTRUM waar geen van die vissen nou echt goed verzorgd wordt dus ik kan denk ik best een beetje trots zijn:D
 
Ja daar hebben ze vaak niet de beste omstandigheden voor vissen. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
 
Ja daar hebben ze vaak niet de beste omstandigheden voor vissen. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Avri.... drijven wel eens zieken en doden tussen... arme dingen....
 
Hier ook, heb er 2 zitten die altijd een schuimnest hebben.
als ik de bak schoonmaak/ververs (en het schuimnest dus verwijder) hebben ze de volgende dag als het licht aangaat alweer een nieuwe gemaakt.

heb er ook 1 zitten die ze nooit tot heel soms maakt.

wat de reden ervan is... denk gewoon dat het in hun natuur zit.
 

Terug
Bovenaan