Betta jongen


D

dschaap

Guest
Hallo allemaal,

Voor mijn PWS kweek ik Betta's en ik hoop er daarna mee verder te kunnen gaan.
Gisteren was ik op vivarium en daar stond natuurlijk de Bettas4all stand met een hoop vissen.
Nu zag ik de prijzen en begon het wel een beetje te dagen.
Ik heb op het moment 12 jongen zitten, Halfmoon van 2 maanden oud. Ze gaan op zijn vroegst pas over 1 maand de deur uit, maar ik wil het toch weten nu.
Wat zou ik voor mijn vissen kunnen vragen?
Het merendeel is blauw.
 
Ga je ermee naar de winkel en je hebt mooie en sterke vissen, maximum 1/3 van de winkelprijs.
Verkoop je ze aan particulieren dan kan je gaan voor 50% tot 75% van de winkelprijs(en dat is dan ook nog eens relatief, dit omdat het in diverse winkels ook serieus verschil van prijs kan zijn)
 
Er is op voorhand geen enkele reden waarom jouw Betta's niet dezelfde prijzen zouden kunnen opleveren als de Betta's via die Bettas4all stand. Maar dat zal natuurlijk niet zomaar gaan, je vissen moeten daar dan wel terechtkomen. Zou me ook niet verbazen als een deel van die prijs aan de stand ten goede komt en de kweker dus niet het gehele bedrag krijgt, maar dat weet ik niet. Het precieze hoe en wat van zo'n stand kan Nick je vast vertellen, dit hierboven zijn maar enkele hersenspinsels.

Anders (als je op jezelf gaat verkopen) kom je al snel uit bij het verhaal van Luc.

~ Ivo
 
Ik zal foto's vanmiddag proberen te posten.
In principe zou ik dus 7.50 Tot 10.00 euro kunnen vragen?
Voor de mannen in ieder geval dan.
Een bij de lfs en dierenwinkels ca 5 euro?
 
Ikzelf krijg bij de lfs spullen en of gemiddeld 4 euro voor mijn halfmoons.
Bij onze stand gaat alles naar de kwekers.
Dus je kan zelf bekijken wat je ervoor vraagt. Wens je veel succes.
 

Terug
Bovenaan