Beter laat dan nooit!


JordyB

Well-known member
Lid geworden
4 december 2020
Berichten
54
Leeftijd
32
Beste Forumleden,

Ik ben een beetje omgekeerd te werk gegaan maar bij deze!

Ik ben Jordy en woonachtig in Zuid Limburg Neerbeek.

Ongeveer 10 jaar geleden ben ik gestart met het houden van aquariums. Begonnen met 1 meter, uitgebreid met 1.2 meter om vervolgens te verhuizen en terug te gaan naar een discusaquarium (juwel vision 450). 5 jaar later had ik geen tijd meer om de aquariums te onderhouden ivm werk en heb ik de gehele hobby opgeruimd.

In November 2020 ben ik weer gestart met een aquarium (juwel rio 180) en wil ik me verder richten op de verschillende technieken om een mooi beplant aquarium te creëeren. Waar ik bij mijn vorige aquarium gewoon nieuwe planten kocht omdat ze afsterven wil ik ze nu graag behouden doormiddel van dimbare verlichting, juiste plantenvoeding en co2. Ik heb hier echter 0 ervaring mee.

Sommige van jullie weten dat ik mijn eerste vraag al heb gesteld zonder mij voor te stellen en dat is eigenlijk niet zo netjes.... excuses daarvoor!

Ik hoop door hier te lezen en te vragen een algenarm aquarium met gezonde planten tot stand te brengen. Ook hoop ik met de ervaring die ik op doe anderen op weg te kunnen helpen.

Bijgaand nog enkele foto's van mijn huidige aquarium:

20210506_193602.jpg
 
Welkom Jordy.
 
Alsnog welkom Jordy.
 
Welkom Jordy
 
Welkom! ^^
 
Wat is 12 meter ?
 
van harte welkom op het AF en succes met de verdere opbouw en uitbouw van deze bak! Begin ziet er veel belovend uit mijns inziens
 

Terug
Bovenaan