Beste wensen topic


jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
120,408
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
Het is nog vroeg maar ik wil iedereen alvast fijne feestdagen toewensen en voor die het vieren een fijne Sinterklaas.
Iedereen die dat wil mag hier natuurlijk aansluiten.
 
zwarte-duif-foto1-natuursteen.jpg
 
Eigenlijk ben ik er nog over aan het nadenken: Het Beste wensen topic 2022.

2022 is al bijna voorbij, maar we kunnen als we dat willen ook nu nog allerlei plezierige wensen tentoon spreiden. Tenslotte is een goede wens nooit een verspilde wens. Maar we zouden dat misschien ook al wel kunnen doen voor 2023. Maar mag dit dan wel in een topic, duidelijk bedoelt voor 2022? Je zou dan beter dit topic om kunnen dopen naar een: Beste wensen topic 2023. Maar dan rijst de vraag, mag je in een topic voor 2023 al een wens schrijven in 2022? Toch heb ik er uiteindelijk wel iets op gevonden. Ik hou de hand voor mijn rechteroog en ik kijk niet al te nauwkeurig in de richting van de al eerder genoemde tekst. Verbeeld ik me het nu of staat er echt: Beste wensen topic? Nou ja, nu kan er veel meer mee. Je kan wanneer het jou uitkomt een mooie wens bedenken en die in die Beste wensen topic zetten. Het topic is zelfs herhaaldelijk in te zetten! Maar goed, trek er jullie niet maar al te veel van mijn soms onmogelijke gedachtenspinsels aan...

Voor komende feestdagen; geniet ervan!!
 
Eigenlijk ben ik er nog over aan het nadenken: Het Beste wensen topic 2022.

2022 is al bijna voorbij, maar we kunnen als we dat willen ook nu nog allerlei plezierige wensen tentoon spreiden. Tenslotte is een goede wens nooit een verspilde wens. Maar we zouden dat misschien ook al wel kunnen doen voor 2023. Maar mag dit dan wel in een topic, duidelijk bedoelt voor 2022? Je zou dan beter dit topic om kunnen dopen naar een: Beste wensen topic 2023. Maar dan rijst de vraag, mag je in een topic voor 2023 al een wens schrijven in 2022? Toch heb ik er uiteindelijk wel iets op gevonden. Ik hou de hand voor mijn rechteroog en ik kijk niet al te nauwkeurig in de richting van de al eerder genoemde tekst. Verbeeld ik me het nu of staat er echt: Beste wensen topic? Nou ja, nu kan er veel meer mee. Je kan wanneer het jou uitkomt een mooie wens bedenken en die in die Beste wensen topic zetten. Het topic is zelfs herhaaldelijk in te zetten! Maar goed, trek er jullie niet maar al te veel van mijn soms onmogelijke gedachtenspinsels aan...

Voor komende feestdagen; geniet ervan!!
Tja, normaliter zou ik me er ook niks van aantrekken maar ja jij zegt niets ondoordacht. Om een discussie te voorkomen die gaat doorlopen tot het besten wensen topic in december 2023 heb ik de titel even aangepast;)
 
Ik wens iedereen een hele fijne Kerst, met veel liefde van je naasten, veel respect van de forumleden en vooral ook veel gezondheid voor jou en de veestapel. (Ik kan wel zeggen vissen, maar er zijn er velen die ook nog andere dieren houden)!
 
Ik hoop dat jullie allemaal een zo gezond en voorspoedig mogelijk nieuw jaar in mogen gaan en mogen door maken! Bedankt voor het verwelkomen van mij op het forum, ik heb dankzij velen mij erg thuis kunnen voelen, onwijs veel geleerd en kunnen delen. Ik hoop ook nog veel van zulke momenten met jullie kunnen delen in het volgende jaar! Laat de zomer maar weer komen! Ik hoop dat de feest dagen, feestelijk en vol met vreugde mogen zitten. Er is geen beter moment dan dit om stil te staan hoe dankbaar en fijn het kan zijn om met iedereen het leven te kunnen delen! Proost!🥂
 
1671900936428.gif
Allemaal hele fijne dagen, goede gezondheid, veel aquarium plezier voor nu en in het nieuwe jaar.

ed en kerstin
 
Uiteraard ook voor jou en kerstin ed, en uiteraard ook voor alle volgers van dit forum.
 
Jou wensen zijn al uitgekomen zo te zien? 🤣
Oh, is dat zo...? Of bedoel je de elfjes...? Daar kunnen er nog wel meer van bij...
Ik wens iedereen een:
*Corona vrij en gezond 2023
*Een aquarium zonder ziektes, algen of dergelijken.
*liefdevol 2023
*een jaar vol lol en plezier.
Daar gaan we voor, he...
 
Oh, is dat zo...? Of bedoel je de elfjes...? Daar kunnen er nog wel meer van bij...
Ja ik zag er inderdaad nog ruimte tussen staan dat moeten we niet hebben natuurlijk! Hopen dat de kerstman morgen misschien nog gul is! Denk dat ik toch echt de verkeerde dingen op me lijstje heb gezet 😂
 
Voor iedereen een leven leven in vrede, met een warm huis en warme liefdevolle mensen om je heen. Genoeg te eten voor iedereen, en de mogelijkheid om met normaal werk of noodgedwongen uitkering je rekeningen voor levensonderhoud kunt betalen. Het kan beginnen met een vriendelijk woord voor je medemensen? Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, en het kost niks!! BIGSMOKE
 
Ik wens iedereen het beste toe voor 2023. En alvast fijne Paasdagen! (9 en 10 April 2023) ;)
 
Ja de Kerst is alweer voorbij dus ik wil iedereen een gelukkig 2023 wensen . En kijk vooral een beetje uit met vuurwerk.
 

Terug
Bovenaan