beginnend aqua40 voor garnaaltjes(tips en advies gevraagd)


Het zijn meesters in verstoppen zo af en toe en dan zie je de helft niet. Vandaar dat wij het merendeels bij mosjes houden dat op hout is gebonden.
Maar ja, zoals ik al zei verschillen de smaken natuurlijk.
 
tabletje voorin de bak, komen ze wel op af.
 
Koop je 3 mosballen, maak ze zo plat als je kan zonder ze stuk te trekken en bind ze vast op platte stenen. Kunnen jouw garnalen lekker grazen;) Doen het bij mij al een aantal maanden prima en zien er nog steeds knalgroen uit.
 
Dat is misschien nog een idee! Dankjewel
 
Bertus zei:
tabletje voorin de bak, komen ze wel op af.

Dat is zo Bertus maar ook zonder eten zie ik ze graag in de bak lopen. Vandaar dat wij het tot wat mosjes beperken ;)
 
Was jij dan de vraagsteller?
 
Beste Bertus,
Ik gaf aan dat we weinig planten hebben omdat we ze dan minder zien en jij reageert daarna met de opmerking dat ze wel op een tablet afkomen (wat natuurlijk ook klopt hoor).
Gelet op die opmerking heb ik gereageerd :D ;) .
 
Gelet op wat hij,Aqua 40 zei, :D en wat jij zei, :D en wat ik zei. :thumbs:

Dat met een tabletje z hier ook naar voren komen. :daisy:
En helemaal met een Jumbo 36 % tablet. :thumbs:
Pas een kilo gekocht.


Zie je niets, lok ze dan.
Zei ik.
 
Ja ok, ik begrijp je reactie wel hoor. Soms is elkaar begrijpen bij platte tekst niet even makkelijk ;).
Zei jij nu iets of zei ik nou iets of was hij het die wat zei :D :D.
 
Waarom heb je een pauze tussen je verlichtingscyclussen?
En bij veel uren verlichting vragen je planten ook meer voeding. Er is ook plantenvoeding is goed met garnalen kan.
Ik zou je verlichting beperken tot 9 uur aaneengesloten en een beetje plantenvoeding gaan toevoegen.
 
Ik doe het om met 9 uur verlichting toch in de avond ook het licht nog aan te kunnen hebben. Hoe gaat het nu met de bak Mike??
 

Terug
Bovenaan