Bderooij in Borneo


Ben bouwt de spanning graag op:)
Ben is niet zo actief geweest, ziek geweest en enorm druk met werk en studie. Collega is met zwangerschapsverlof en net dat moment breekt de hel los op het werk.
Ik kom af en toe wel langspiepen, maar helaas even niet zoveel als anders.

Heb wel wat foto's gemaakt, eerst de andere dingen:
Alles zwemt nog vrolijk rond, nog altijd geen uitval en de bak staat er prachtig bij.
PH 5,2, EC rond de 100, ben bezig dit iets hoger te krijgen om eventuele Paro eitjes iets meer plakvermogen te kunnen geven.
Ik probeer het op film te krijgen, maar het is erg lastig: De Paro mannen zijn enorm druk om de vrouwen te imponeren, een prachtig gezicht.
Iedere keer als ik mijn camera bij de hand heb zijn ze alweer klaar of weg.

Foto's dus :)

IMG-20180411-WA0005.jpg


IMG-20180411-WA0006.jpg


IMG-20180411-WA0007.jpg


IMG-20180411-WA0008.jpg


IMG-20180411-WA0009.jpg
 
Mooi dat alles het zo goed doet!
 
Voorlopig blijf je zeker nog in Borneo?
:deal:

Groetjes John.
 
Wat John zegt, heel sfeervol. Tof dat het zo goed gaat.
 
Gaaf, dat flaren! Ik kan niet wachten tot ik wat soortgenoten kan halen voor mijn Paro...
Ja he?
Zijn er twee heel actief, maar ook het mannetje met de geknakte rug doet eraan mee.
De man die hier aan het flaren is jaagt iedereen weg bij een tunneltje dat is ontstaan met behulp van wat losse eikentakken en bladeren, dus wie weet?
 
Even helderheid op 100%:D

Prachtig om te zien! Hopelijk word het een nestje!

Wat nou, paro's kunnen niet in een grote bak?:D;)
 
Heel erg fijn natuurlijk dat alles goed gaat! Wou je nog gaan uitbreiden qua visbestand of vind je de bak nu goed?
 
Het enige nadeel aan dat late donker worden...
Gelukt!!
Paro aan het flaren, helaas wel wat donker door overdaad aan drijvers momenteel, en omdat het tijdens daglicht gebeurde, maar wil het jullie toch niet onthouden.
 
Heel erg fijn natuurlijk dat alles goed gaat! Wou je nog gaan uitbreiden qua visbestand of vind je de bak nu goed?
Er kan nog wel iets bij. Misschien een koppel wildvorm Betta erbij, misschien een tweede schooltje dat zich meer laat zien dan de Brevibora's. Moet maar net tegen iets leuks aan lopen.
 
Er kan nog wel iets bij. Misschien een koppel wildvorm Betta erbij, misschien een tweede schooltje dat zich meer laat zien dan de Brevibora's. Moet maar net tegen iets leuks aan lopen.
Al tegen iets leuks aangelopen?
 

Terug
Bovenaan