Baby visjes (waarschijnlijk galaxy rasboras)


MaaikeK

Active member
Lid geworden
11 juli 2021
Berichten
42
Hey hoi!
Ik had wat galaxy rasboras overgenomen (zitten in m’n kleine mini baby guppy aquarium aangezien daar ze een mooi plekje hebben en er daar bijna geen guppy’s meer in zitten (echt maar 2-6 baby guppy’s in zitten die binnenkort over kunnen))
En had laatst planten eruit gehaald, ik checkte een poosje later in de emmer en zag deze vriendjes. Ik heb geen flauw idee waar ik ze in kan zetten zonder dat ze dood gaan. Wat moet ik nu? Ze zijn ongeveer 0.5 cm🥲 (ze zitten even in een maatbekertje met wat water uit de emmer) en ze kunnen niet in een kweek bakje van mij aangezien ze zo klein zijn. Heeft iemand tips of een antwoord?🥲 (sorry als dit niet de juiste topic is)



(Op dit moment heb ik ze inderdaad in een kweekbakje met een panty er om heen totdat ze iets groter zijn☺️)
 

Bijlagen

  • CD01D652-B3D1-4C61-BCCB-8C078C9D203D.jpeg
    CD01D652-B3D1-4C61-BCCB-8C078C9D203D.jpeg
    239.5 KB · Weergaven: 99
  • C1A4F53B-DA36-4E46-9DF0-87CC06624182.jpeg
    C1A4F53B-DA36-4E46-9DF0-87CC06624182.jpeg
    220.4 KB · Weergaven: 97
Laatst bewerkt:
Ik zat zelf al aan te denken om een panty om het kweekbakje heen te doen? Kan dit wel want ik heb wel ergens gelezen dat je wel een panty om een filter heen kon doen voor baby guppy’s/visjes
 
Eten die baby Guppen ze op denk je want anders zou ik ze lekker in het bakje laten hoor.
 
Klein bakje, bruis steentje erbij evt Posthoorn slakjes en elke dag wat water verversen. En beetje verkruimeld vlokvoer (bijna poeder van maken) komt vast wel goed
 
Klein bakje, bruis steentje erbij evt Posthoorn slakjes en elke dag wat water verversen. En beetje verkruimeld vlokvoer (bijna poeder van maken) komt vast wel goed
Ik heb speciaal baby voer wat ik ze geef😊 heb er geen grind in maar wel een plantje om op te ‘rusten’😊
 
Eten die baby Guppen ze op denk je want anders zou ik ze lekker in het bakje laten hoor.
Ja ik denk t wel ze proberen al in t bakje te komen🙈 en de baby visjes zijn 1/3 van hun grootte😅 ik wacht tot ze ongeveer even groot zijn en dan mogen ze gewoon vrij zwemmen😁
 
Je hebt ook breeders van stof zeg maar.
 
zissbreeders zijn ideaal, gebruik ze voor de corydoras. Enige waar ze minder goed voor zijn zijn o,a, knorgoerami jongen, die zwemmen door het gaas heen :rolleyes:,de paskais vonden dat niet erg :DD
 

Terug
Bovenaan