Arnhem - Aqua family


P

preddy

Guest
Heeft iemand ervaring met deze aquariumwinkel. Ik ben er 1 keer geweest toen ze net open waren en nog weinig vissen hadden dus geen aankoop gedaan.

Volgens mij is dit de enige aquariumwinkel in Arnhem.
 
Ik ben er afgelopen zaterdag geweest en was niet dol enthousiast. Ik vond het wat oud allemaal en de keus aan materialen karig.
Nu moet ik zeggen dat het een leuke zaak kan zijn als je de eigenaren leert kennen. Ze hadden het erg druk zaterdag, dus daar ben ik niet aan toe gekomen, anders was mijn mening wellicht iets anders geweest. Ik denk dat het hele aardige mensen zijn.

De vissen zagen er redelijk uit.
 
Volgens mij is dit een doorstart van Lidya Betta, die zat voorheen in het pand maar is failliet(?) gegaan. In ieder geval ermee gestopt.
Toen was het inderdaad een prima winkel om 'even' wat visjes te halen of snel wat voer oid.
Voor informatie enz weet ik niet of je daar moet zijn.
 
Ze hebben inderdaad nieuwe eigenaren gekregen nadat Lidya Betta de zaak had verhuisd (2 keer). Eerst naar de buren en toen schuin naar de overkant. Hebben best wel wat visjes en zag er redelijk netjes uit. Advies weet ik niet, want ik heb geen advies gevraagd.
Bediening is wel erg aardig. Veel verschillende vissen!
 

Terug
Bovenaan