Arius seemani (mini haai)


M

Mette

Guest
Hallo, mijn naam is Mette.
Ik heb vandaag eerder een mini haai gekocht van de dierenwinkel. Nu wou ik even checken wat voor temperatuur de "mini haai" nodig had en toen kwam ik op een weetje dat ze wel 25 cm kunnen worden. Nu wist ik dat helemaal niet (oepsies) en heb ik de "baby?" In een 60 bij 30 aquarium. Ik wou vragen wat mijn opties zijn op dit moment. (Blijven verzorgen?)
Groetjes Mette
Ook nog een foto van het haaitje.

1535473256568967558406.jpg
 
Gauw weer terug brengen naar de zaak waar je hem hebt gekocht is de beste optie volgens mij.
 
2 opties:

- terugbrengen
- bak aanschaffen van 2 meter :juggle:

en altijd:

1. naar de winkel om te kijken wat je mooi vind

2. terug naar huis om rustig informatie op te gaan zoeken. past de vis in je bak/bestand? zie 3a. past de vis niet in je bak/bestand? zie 3b

3a. Terug naar de winkel om de vis(sen) aan te schaffen

3b. andere vis(sen) zoeken
 
Inderdaad zoals hierboven al gezegd woord kun je beter de vis terug brengen naar de winkel, als je deze vis in je aquarium houdt zal die vergroeien van binnen omdatie uitwendig nauwelijks kan groeien omdat je bak veel te klein is. Uiteraard gaat de vis zich alsmaar rotter voelen naarmate je hem zo klein behuisd.
 
Ook zou ik een andere bodem kopen. Diegene die je nu hebt is niet geschikt voor aquaria. Het is te grof waardoor er veel vuil tussen gaat zitten. Ook is het vrij scherp.
 

Terug
Bovenaan