Aquatlantis Fusion 200

Discussie in 'Aquaria en meubels' gestart door Daniel Fortesque, 9 aug 2018.

View Users: View Users
  1. Daniel Fortesque

Daniel Fortesque

Lid geworden:
    2 aug 2018
    Hoi ,

Vandaag is de bak besteld en betaald !! Het is dus uiteindelijk de Aquatlantis Fusion 200X60X70 geworden . Voor de kleur hebben we zwart gekozen . Onze meubelen zijn namelijk allen tropisch donker koloniaal hout , en zwart is de enige kleur dat daarbij past . De andere kleuren waren allen wit of grijs , en bruin zit niet meer in het gamma . Alles bij elkaar heeft de bak met kast 40 mm 1850 euronen gekost .

Voor die prijs wordt de bak en kast geleverd in huis , met kast gemonteerd en aquarium op de kast geplaatst . Vind ik wel goede service . Kant en klaar geleverd in huis dus .

Voor de levertijd sprak men van max een maand , maar zal ergens rond de derde week liggen . Ik verwacht deze dus ergens rond eind augustus - begin september .

Deze topic zal ik dus ook gebruiken om alles met foto's te laten zien vanaf de levering . De updates zal ik hier dus steeds vermelden .

Laat het grote avontuur beginnen , ik kijk er al ten volle naar uit .

Groetjes
    Rudy

Altispinosa, NicoleE en RichD1011 vinden dit leuk.
  2. flipper34

flipper34

Lid geworden:
    9 mei 2013
    Mooie keus Rudy ben benieuwd

3. TonHageraats

TonHageraats Beheerder Beheer

Lid geworden:
    30 aug 2011
    Misschien beter om een Fotoalbum aan te maken, daar kan je vanaf de opbouw tot de vorderingen in de loop der tijden bij houden en wordt het een mooi eigen document waar je naar terug kan zien.

4. Fozzy

Fozzy

Lid geworden:
    3 jan 2009
    Gefeliciteerd, en goed dat je hem laat plaatsem, want het is een behoorlijk gewicht.
    Mijn Fusion 150 woog ca 100 kilo, en de kast ook nog eens 100. En als je dat met 3 personen moet tillen moet je dr wel aan geloven.

5. Albert.K

Albert.K

Lid geworden:
    4 feb 2013
    Dat is een beste bak, ben benieuwd wat je er van maakt. Het is veel ruimte daar kun je iets moois van maken.
    Zal best zwaar zijn dit aquarium, lijkt me dan ook normaal dat het voor je wordt geplaatst.

6. Altispinosa

Altispinosa

Lid geworden:
    26 mei 2011
    Das een zeer mooie service van de zaak Rudy en succes met inrichten he.

7. biljoenblik

biljoenblik

Lid geworden:
    3 sep 2015
    Van harte proficiat met deze keuze. Daar ga je heel veel plezier aan beleven.

8. TS
    TS
    Daniel Fortesque

Daniel Fortesque

Lid geworden:
    2 aug 2018
    Bedankt , jongens !! Ik ga mijn best doen . Heb al enkele idee├źn voor de inrichting , gaat een spetter worden .

Voor het aquarium zelf , blijkbaar is dit bij hun allemaal in de prijs inbegrepen , ik moest er niet naar vragen , ze zeiden het zelf . Ik moet zeggen , ik ben in een viertal zaken geweest , de eerste wou geen Aquatlantis verkopen , die zei dat het rommel was en dat hij alleen Eheim verkocht . Twee anderen verkochten het wel , maar aan beduidende meerprijs , beiden zaten met levering maar zonder plaatsing aan 2100 euro . De vierde was dus die waar ik de bestelling gezet heb . Die doet alles zelf , en was goedkoper omdat ik daar een klantenkaart nam , en daardoor direct korting kreeg . Perfect geregeld dus .

Aan Ton , zeer zeker dat ik dit wil doen , een foto album , alleen , weet even te zeggen hoe ik dat moet doen . Ik ben ook van plan een cameraatje te kopen van JVC of Sony of zo , om dus te filmen en op youtube te zetten . Denk dat dit ook wel tof moet zijn .

Maar eerst zal ik mijn osmose installatie moeten installeren . Heb een platinum line plus van Aqua Medic aangekocht . Is toegekomen en zit nog in de verpakking . Zal iets voor volgende week of zo zijn . Zal er dan ook foto's van nemen .

Groetjes
    Rudy

9. Roy1986

Roy1986

Lid geworden:
    17 jan 2017
    Ben benieuwd vind het een prachtige bak.