Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy


Ongeveer 3 dagen nadat er larfjes zijn worden het loszwemmertjes, dus je hebt nog even om een bakje te regelen.
 
Waarom niet gewoon laten zitten?

Word wss wel opgegeten zodra ze vrij gaan zwemmen, of je moet echt een verdedigend top koppel hebben.
 
Wat gaaf! Zou wel een extra bak opzetten om ze in te laten groeien, zal wel gaaf zijn! Eventueel wel wat bij de ouders laten om te zien hoe die het doen
 
Haha, wat grappig :) Zo zie je ook hoe klein te zijn!
Mooi filmpje Albert.
 
Gaaf Albert, zeker als je hun vormen ziet, dan denk je niet gauw aan een maanvisje.
 
O ja. Fotoalbum.


26217F90-0D82-4368-A971-4CE1434AFB5A.jpeg
A4D6B9DA-C22D-4912-BA02-CE6E70BB6CE4.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jij vult hem tenminste goed :)
Mooie foto's Albert. Hebben de manen nog geen belangstelling voor de Kardinalen?

Ik heb ze er nog niet op kunnen betrappen Nic.
Er zwemmen ook nog Axelrodi Risei in de Fusion, had ik in mn meterbak ook zitten, erg mooi KLEIN visje....
Zelfs die worden ongemoeid gelaten.

Kwestie van goede opvoeding in huize Vos.
 
Ik heb ze er nog niet op kunnen betrappen Nic.
Er zwemmen ook nog Axelrodi Risei in de Fusion, had ik in mn meterbak ook zitten, erg mooi KLEIN visje....
Zelfs die worden ongemoeid gelaten.

Kwestie van goede opvoeding in huize Vos.
Ik heb wel vaker gelezen dat als ze er mee opgroeien ze ze niet als maaltijdje zien. Als jij de manen kunt opvoeden ben ik benieuwd of jij mijn Cory's kunt overtuigen aan de ruit hun dutjes te doen :D
 
Ik heb wel vaker gelezen dat als ze er mee opgroeien ze ze niet als maaltijdje zien. Als jij de manen kunt opvoeden ben ik benieuwd of jij mijn Cory's kunt overtuigen aan de ruit hun dutjes te doen :D

Nou, mijn oude maanvis had altijd kardinalen om zich heen.

Maar toen er nieuwe kardinalen bij kwamen, zag meneer dat als een lekker hapje.

Misschien moet je dan XL versie kardinalen kopen?
 
Ziet er weer super uit! Je manen hebben altijd zo'n mooie gloed/kleur.
 
Ik zeg appelslakken inzetten als schoonmaak ploeg ( maar daar moet je maar net een liefhebber van zijn.)
Heb maar eentje Ton, had er 2 maar de ander is gaan hemelen.
Maar eens een paar aanschaffen. Ruimte zat in de bak.
 
Heb maar eentje Ton, had er 2 maar de ander is gaan hemelen.
Maar eens een paar aanschaffen. Ruimte zat in de bak.
Als je gele wilt hebben kan je ze vooraf reserveren en op het Vivarium ophalen, kunnen we gelijk elkaar de hand schudden :D
 
Als je gele wilt hebben kan je ze vooraf reserveren en op het Vivarium ophalen, kunnen we gelijk elkaar de hand schudden :D
Ton, ik zoek ze wel ff in de buurt. Zie ze op MP staan in de omgeving nl. En ik ben ook niet zo’n beurs bezoeker.
 
1 vd 8 nieuwe bewoners. Gelijk de grootste ook.


FD0A56BF-6C6F-4A32-824B-0098E2FF7B59.jpeg
 

Terug
Bovenaan