Aquatlantis Fusion 120*50 in oprichting van Andre Ruepert


Top, netjes hoe alle technieken onder in de kast zit!

Staat de JBL verwarmingselement extern aangesloten?
 
Hoe heb je de led aangesloten op je tc? Ben ik wel in geïnteresseert nl.
Zelf ook aan t kijken voor eeen nieuwe bak, en dat wordt zeer waarschijnlijk ook een Fusion. Vanmiddag een 120x40 gezien bij een lfs. Ik ga voor de 120x50 of 150 breed. En ik heb al een tc421, de wifi versie op mn Lido draaien nl.
 
Hoe heb je de led aangesloten op je tc? Ben ik wel in geïnteresseert nl.
Zelf ook aan t kijken voor eeen nieuwe bak, en dat wordt zeer waarschijnlijk ook een Fusion. Vanmiddag een 120x40 gezien bij een lfs. Ik ga voor de 120x50 of 150 breed. En ik heb al een tc421, de wifi versie op mn Lido draaien nl.
Je kunt verloop stekkers kopen voor je led balken voor een paar euries daarmee kun je ze zo op kanaal 4 en 5 aansluiten werkt perfect
 
Helemaal klaar nu bak getest en goed bevonden. Wachten nu is op mijn plantjes
20170419_183101_001.jpg
 
zo daar heb je een mooie bak te pakken zeg
:petjeaf:af voor de inrichting van de techniek ziet er strak en keurig uit

inrichting in een woord prachtig ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkeld
zie wel trouwens (of het moet aan de foto´s liggen) dat de verlichting behoorlijk fel is
mischien ten overvloede wel zaak om co2 en plantenvoeding in de peiling houden

succes met je mooie project
 
zo daar heb je een mooie bak te pakken zeg
:petjeaf:af voor de inrichting van de techniek ziet er strak en keurig uit

inrichting in een woord prachtig ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkeld
zie wel trouwens (of het moet aan de foto´s liggen) dat de verlichting behoorlijk fel is
mischien ten overvloede wel zaak om co2 en plantenvoeding in de peiling houden

succes met je mooie project
Verlichting staat op 80 % misschien nog wat bijstellen in de opstartfase Co 2 staat lekker te bubbelen.
 
We draaien inmiddels een week verlichting toch wat verder terug geschroefd staat nu op 60%. De groei tekenen beginnen te komen. Althenanthera begint al mooi rood te kleuren en de grasmat begint zich te zetten.
Kortom best tevreden .
20170428_093626.jpg
 
Goed idee, om zo je externe verwarming aan te sluiten.
waarom gebruik je naast je vloerverwarming ook nog een staafverwarming?
 
Goed idee, om zo je externe verwarming aan te sluiten.
waarom gebruik je naast je vloerverwarming ook nog een staafverwarming?
Mijn vloer verwarming staat heel licht afgesteld boven mijn staafverwarming dit om mijn staafverwarming van 300w minder aan te laten springen . Heb echter een vrij lichte bodemverwarming deze alleen kan het aquarium niet op temperatuur houden maar wel licht bijverwarmen dit scheelt me aardig wat stroomverbruik op verwarming heb het inmiddels al uitgetest in mijn vorige aquarium.
 
Zie er al veelbelovend uit:thumbs: Vraagje: hoe en of waar heb je de stroomkabel van de bodemverwarming gelaten/verstopt?

grt hans.
 
Zie er al veelbelovend uit:thumbs: Vraagje: hoe en of waar heb je de stroomkabel van de bodemverwarming gelaten/verstopt?

grt hans.
Stroomkabel en temperatuur sensor kabel lopen achter de achterwand langs
 

Terug
Bovenaan