Aquatlantis 120 50 60 (sschot)


Heb mijn led van de Aqualatis op 70 % staan.en alles doet het goed zie de foto's van mijn aquarium elders.
 
He Pap, wat zit daar nou op het raam? Zo te zien en L010a jong.......
IMG_20170205_125157.jpg
 
Yep, net even wat terug gesnoeid, waardoor hij wat verscholen ligt achter zijn rode "broer" maar hoop dat deze er straks weer iets boven uit komt. Had eerst een rode besteld en een groene ontvangen, dus daarna nog een rode nagestuurd gekregen ter correctie. Moet zeggen dat ik de combi zelf ook niet verkeerd vind!
 
Het nieuwe blaadje is wel nog mooi. Ik denk dat de lotus eerder nieuwe bladeren maakt.
Anubia groeien meestal erg traag.
 
de oude situatie gaf mij toch te veel tegenstrijdige "beelden", dus vandaag de boel nogal rigoureus veranderd tijdens het wekelijkse onderhoud

IMG_20170209_191050.jpg
 
O ja, dat oogt wel prettig! Er is wat meer "rust" gekomen lijkt het.
Ben heel benieuwd hoe het er uit ziet, als alles weer wat gegroeid is.
 
Mooie plaatjes weer!
Beide Lotussen zien er weer mooi uit.

Mijn groene slaat ook goed aan!
 
weer even wat gespeeld net......

zag ik dat er wat groene punt alg in ontwikkeling is, dus toch de CO2 maar weer iets je opgeschroefd. De achterliggende tijd langzaam wat verminderd om iets minder assimilatie te hebben, maar blijkbaar zit ik nu onder optimaal.......

IMG_0684.JPG
IMG_0686.JPG
IMG_0691.JPG
IMG_0693.JPG
IMG_0695.JPG
IMG_0696.JPG
IMG_0699.JPG
IMG_0702.JPG
IMG_0703.JPG
IMG_0704.JPG
IMG_0705.JPG


Bekijk bijlage 8969
 
Mooi hoor, die dwergcycliden staan er goed op. Zijn prachtige vissen die je hebt
 
Hoe gaat het met dat jong, en naar ik aanneem, meer jongen?

Ik zie deze niet meer rond zwemmen, dus ik ben bang dat het slachtoffer is geworden....... op dit moment heb ik mijn 3de legsel van de L010a, alhoewel ik er rekening mee hou dat deze in de gezelschapsbak zeer waarschijnlijk niet gaan overleven.......
 
foto's bij 10% verlichting, pffff das wel wat lastiger. Wel mooi om te zien hoe na de waterwissel van vandaag de "druppels" op de bladeren staan.

IMG_0072.JPG
IMG_0074.JPG
IMG_0075.JPG
IMG_0079.JPG
IMG_0080.JPG
IMG_0082.JPG
 
Mijn verlichting na 22:00 uur 's avond. Twee B/W JMB balken die branden op 10%. De scherpte gaat er helaas bij zo weinig licht niet op voorruit, uit de losse pols........

IMG_0083 (2).JPG
 

Terug
Bovenaan