Aquasynergy a complex


W

Wim31

Guest
Heeft iemand ervaring met aquasynergy a complex?
Ik gebruik het nu een tijdje, maar zit er over te denken om all in one van plantedbox te gaan gebruiken..
Misschien is hier iemand die toevallig deze 2 heeft gebruikt en weet of er verschil in zit....
 
Ik ken het niet, maar ik lees dat er alleen sporen in zitten net als Profito, met nog wat extra toevoegingen, dus geen Nitraat, Fosfaat en Kalium, welke in AIO wel zitten, deze AIO is dus meer kompleet.
 
Ik ken het niet, maar ik lees dat er alleen sporen in zitten net als Profito, met nog wat extra toevoegingen, dus geen Nitraat, Fosfaat en Kalium, welke in AIO wel zitten, deze AIO is dus meer kompleet.
Zoiets vermoede ik al een beetje..
Planten groeien wel wat.. maar niet echt weelderig. Dan ga ik aio maar eens proberen
 
Zoiets vermoede ik al een beetje..
Planten groeien wel wat.. maar niet echt weelderig. Dan ga ik aio maar eens proberen
Dat kan, en daar worden goede resultaten mee behaald, maar het is niet afgestemd op jouw bak, de toevoeging is algemeen en niet bij te sturen.
 
Een nadeel van de AIO is dat je niet kan bijsturen en dan is werken met poeders het makkelijkste en nog vaak het goedkoopste ook.
 
Een nadeel van de AIO is dat je niet kan bijsturen en dan is werken met poeders het makkelijkste en nog vaak het goedkoopste ook.
Zo ver ben ik nog niet... dit is mijn eerste aquarium..
Misschien later als ik wat verder ben dat ik dat kan proberen
 
Ja daar heb je een punt al werkt het erg makkelijk met poeders hoor. Vaak werkt de AIO ook prima en dat is even afwachten de komende tijd. In elk geval succes met je bak.
 
Schaf in ieder geval niet gelijk een jerrycan met 5 liter aan, maar begin met de kleinste verpakking, 1 liter dacht ik, dan kan je later altijd nog het e.e.a. overwegen.
 
Zover ik weet is dit dan het goedkoopste:

 

Terug
Bovenaan