aquariumplanten buiten


M

MauriceB

Guest
Ik kwam op een ander forum dit tegen vond het wel de moeite het even hier te plaatsen


4BhFF2UHi8j0kiIhr36WCOsTfSMTcJ2d.jpeg

De gegevens zijn onderzocht door botanici op de vindplaatsen, in aquaria en vijvers.
Wellicht, dat er meer mogelijk is, dan deze lijst weergeeft. Ondertussen hebben ook heel wat nieuwe soorten hun intrede in de vivaristiek gedaan, dus er kunnen soorten ontbreken.

4BhFF2UHi8j0kiIhr36WCOsTfSMTcJ2d.jpeg

4BhFF2UHi8j0kiIhr36WCOsTfSMTcJ2d.jpeg

4BhFF2UHi8j0kiIhr36WCOsTfSMTcJ2d.jpeg

4BhFF2UHi8j0kiIhr36WCOsTfSMTcJ2d.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: EJAY
Intessant!
 
Ik heb wel de lysimachia 2 weken geleden uit de tuin naar het aquarium gehaald en die groeit als een tierelier daar. Ik denk dat er een grote overlap is tussen aquarium en vijverplanten. Toevallig kan ik dankzij mijn filter leuk een vijver moerasplant in mijn aquarium houden (die plant ligt bovenop het filter). Ik ben zelf sowieso van plan een beetje te gaan schuiven met planten, ben de vijver overigens nog aan het graven hou vandaag een rustdagje ivm spierpijn.
 
Ik heb wel de lysimachia 2 weken geleden uit de tuin naar het aquarium gehaald en die groeit als een tierelier daar. Ik denk dat er een grote overlap is tussen aquarium en vijverplanten. Toevallig kan ik dankzij mijn filter leuk een vijver moerasplant in mijn aquarium houden (die plant ligt bovenop het filter). Ik ben zelf sowieso van plan een beetje te gaan schuiven met planten, ben de vijver overigens nog aan het graven hou vandaag een rustdagje ivm spierpijn.

Been there done that
 
Interessante info, vallisneria gigantea maar weer proberen van de zomer
 
Interessante info, vallisneria gigantea maar weer proberen van de zomer
Heeft hier flinke dreun gehad zie ik liep uit maar ineens weer zo koud vond ie nie fijn .
 
Heb jij hem in vijveraarde of substraat staan?
 
Dat weet ik niet meer denk substraat
 
Had de vallisneria gigantea bij mijn ouders staan. ik was vergeten dat ik nog een worteltje bij de kaapse waterlelie had gepoot. Deze stond buiten onder een afdak in een palletbox. is goed gegroeid, ziet er fris en gezond uit.
Code:
https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=9748502074
 
Heeft iemand nog cabomba over? Ik heb interesse
 

Terug
Bovenaan