aquarium-winkel.nl


bartman

Well-known member
Lid geworden
7 augustus 2011
Berichten
728
Leeftijd
42
Locatie
Lisse
Hallo, heeft iemand hier ervaring m er deze web-winkel??
 
Je hebt gelijk. Daarom maar een streep erdoor gehaald.
 
Nou nu nog steeds niet over te spreken.

Levertijd: communiceren we niet over. Totdat klant begint te vragen waar bestelling blijft.
Geld retour gevraagd (zoals aangeboden)? Communiceren we ook gewoon verder helemaal niet over.

Nu: paypal dispute geopend. Ook nog steeds 0,0 reactie op gehad.



Ik zou hier heel ver weg van blijven.

:stars:
 
tnv Dierenplezier.
Is ook een slechte,van hun.

Klacht aquariumwinkel.nl? Meld hier uw aquariumwinkel.nl klacht ...

Heeft u een aquariumwinkel.nl klacht? Er zijn 9 klachten gemeld over
aquariumwinkel.nl op Klacht.nl waarvan 67% is opgelost.
www.klacht.nl/aquariumwinkel-nl/
 
Van paypal heb ik vernomen dat ik met ~ een weekje mijn geld ga terugkrijgen.

Motto van dit verhaal: ALS je al zonodig iets moet bestellen bij aquarium-winkel.nl (wat ik dus serieus afraad) doe dat dan in ieder geval met paypal!

Deze lui zijn dus ook bekend onder:
Seller's Name: Dierenspeciaalzaak Dierenplezier
Seller's Email: info@magicsound.nl
 
Bestelling geplaatst bij deze webwinkel, duurde ruim 1,5 week voordat er een bericht van verzending kwam, na email van mijn kant. Na dik 2 weken pakket ontvangen, dat was netjes verpakt.

Echter ook retourzending gedaan. Na 2 weken bericht gestuurd of pakket ontvangen was, dit was het geval en na ruim 3 weken pas betaling retour ontvangen, ook na weer een mail verzonden te hebben.

( had bestelling geplaatst voordat ik dit topic had gelezen .)

Maar goed eens, maar nooit meer dus.
 
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst. Na een week eens gemaild of het onderweg was. Twee dagen laten verzendbevestiging.

Vandaag pakje ontvangen. 4 volledig uitgedroogde en aan de hoeken beschadigde kurkplaten en hard geworden CO2 slang.

Ik heb ze een mail gestuurd. Ben benieuwd of ik antwoord ga krijgen.
 
Moet toch even advocaat van de duivel spelen, maar bij mij was de bestelling prima.

Eerste dag besteld, volgende dag verzonden (had beetje laat besteld) en 2 of 3 dagen daarna kwam het binnen. Iets langer dan een gemiddelde webshop, maar ik ben pakketjes vanuit china gewend. Had op pakketje gezegd dat ze het achter neer konden leggen en hebben ze ook netjes gedaan.

Was 20 meter aan aquariumslang en hadden ze ook erg netjes verpakt. Maar blijkbaar meer een uitzondering?
 
Joramvd25 zei:
Moet toch even advocaat van de duivel spelen, maar bij mij was de bestelling prima.

Eerste dag besteld, volgende dag verzonden (had beetje laat besteld) en 2 of 3 dagen daarna kwam het binnen. Iets langer dan een gemiddelde webshop, maar ik ben pakketjes vanuit china gewend. Had op pakketje gezegd dat ze het achter neer konden leggen en hebben ze ook netjes gedaan.

Was 20 meter aan aquariumslang en hadden ze ook erg netjes verpakt. Maar blijkbaar meer een uitzondering?

Daarom dat ik zelf niet zo pro openbare heksenverbrandingen ben.

Mensen die tevreden zijn, die schrijven dat niet gemakkelijk neer.
De misnoegden doen dat met een factor 10 meer.

Alleen al hierdoor krijg je een fout beeld over een bedrijf.

Misschien waren er wel valabele redenen waarom een bedrijf niet perfect presteerde. Dikwijls zijn die webshops ��nmanszaken, de eigenaar kan misschien door ziekte of persoonlijke redenen niet top presteren maar hij of zij wordt voor zeeeeer lange tijd neergezet als een absolute faal.

Niemand verdient het om eeuwig gestraft te worden.

Ik heb ook wel eens een probleem met een webshop. Er eventjes met telefoneren (ja, die smartphone daar kan je ook met telefoneren) en meestal is de zaak keurig opgelost.
 
Communicatie is een stuk sneller nu. Ik mag het terugsturen. Nog even nadenken of ik dat ga doen.
 
Coulibaly zei:
Joramvd25 zei:
Moet toch even advocaat van de duivel spelen, maar bij mij was de bestelling prima.

Eerste dag besteld, volgende dag verzonden (had beetje laat besteld) en 2 of 3 dagen daarna kwam het binnen. Iets langer dan een gemiddelde webshop, maar ik ben pakketjes vanuit china gewend. Had op pakketje gezegd dat ze het achter neer konden leggen en hebben ze ook netjes gedaan.

Was 20 meter aan aquariumslang en hadden ze ook erg netjes verpakt. Maar blijkbaar meer een uitzondering?

Daarom dat ik zelf niet zo pro openbare heksenverbrandingen ben.

Mensen die tevreden zijn, die schrijven dat niet gemakkelijk neer.
De misnoegden doen dat met een factor 10 meer.

Alleen al hierdoor krijg je een fout beeld over een bedrijf.

Misschien waren er wel valabele redenen waarom een bedrijf niet perfect presteerde. Dikwijls zijn die webshops ��nmanszaken, de eigenaar kan misschien door ziekte of persoonlijke redenen niet top presteren maar hij of zij wordt voor zeeeeer lange tijd neergezet als een absolute faal.

Niemand verdient het om eeuwig gestraft te worden.

Ik heb ook wel eens een probleem met een webshop. Er eventjes met telefoneren (ja, die smartphone daar kan je ook met telefoneren) en meestal is de zaak keurig opgelost.

Kan wel wezen, maar COMMUNICEER dat dan... Ik heb ook een eenmanszaakje en ik ben ook regelmatig ziek/in het ziekenhuis. Ik weet dus hoe het is en ik snap ook wel dat dit geen bol.com is. Maar, regel je zaakjes dan wel wat beter... Het vervelendste bij online kopen vind ik als je geen idee hebt of de bestelling is ontvangen, wanneer deze verstuurd gaat worden, wanneer deze verstuurd IS. Stuur even een berichtje zeker als het langer dan zeg 2 dagen gaat duren, zeker als ik erbij had vermeld SPOED (nieuwe rotor want filter stuk). En niet alleen berichten NADAT erom gevraagd wordt (in dit geval pas na een week), DAN pas melden dat het item er nog niet is. Dan kan communiceren blijkbaar ineens wel... En voorraadbeheer op de website klopte dus ook niet blijkbaar.

Je komt er in deze tijd niet meer mee weg, de meeste webshops verzenden tegenwoordig binnen 24 uur of hooguit een dag of 3. Een bestelling van een item dat op voorraad is volgens de website en dan een week niks laten horen? En dat op de reviews afgaande met enige regelmaat? Sorry dat kan echt niet.

Er zijn meer dan genoeg webshops, dus dat was eens maar nooit weer.
 
SaskiaZ zei:
Kan wel wezen, maar COMMUNICEER dat dan... Ik heb ook een eenmanszaakje en ik ben ook regelmatig ziek/in het ziekenhuis. Ik weet dus hoe het is en ik snap ook wel dat dit geen bol.com is. Maar, regel je zaakjes dan wel wat beter... Het vervelendste bij online kopen vind ik als je geen idee hebt of de bestelling is ontvangen, wanneer deze verstuurd gaat worden, wanneer deze verstuurd IS. Stuur even een berichtje zeker als het langer dan zeg 2 dagen gaat duren, zeker als ik erbij had vermeld SPOED (nieuwe rotor want filter stuk). En niet alleen berichten NADAT erom gevraagd wordt (in dit geval pas na een week), DAN pas melden dat het item er nog niet is. Dan kan communiceren blijkbaar ineens wel... En voorraadbeheer op de website klopte dus ook niet blijkbaar.

Je komt er in deze tijd niet meer mee weg, de meeste webshops verzenden tegenwoordig binnen 24 uur of hooguit een dag of 3. Een bestelling van een item dat op voorraad is volgens de website en dan een week niks laten horen? En dat op de reviews afgaande met enige regelmaat? Sorry dat kan echt niet.

Er zijn meer dan genoeg webshops, dus dat was eens maar nooit weer.

Zeker. Ik zou dat ook gelijk en eerlijk zeggen.

Een goede communicatie is key, nog meer bij een webshop waar je nog vertrouwen in moet krijgen. Maar niet iedereen is even business minded of heeft de nodige ervaring.

Sommige zijn ook nog jong of nieuwe ondernemers. Degene met goede bedoelingen leren wel van hun fouten.

Probleem is dat ze v��l te lang gestraft gaan worden voor een eventuele korte periode van imperfectie.

Neem van mij aan: het gros heeft niks op voorraad.

Het zijn dropshippers. Hun website is gewoon een gevel. Jouw bestelling komt automatisch terecht bij hun leveranciers. En zij versturen de pakketjes onder de naam van de dropshippende partij.

En als die leverancier zijn zaakjes niet goed op orde heeft, dan weet jouw webshop evenveel als jij over de pakjes in behandeling.

Er zijn wel wat dingen die je kan voorzien om het risico te elimineren.

Een webshop zonder kvk-nummer, fysiek adres en telefoonnummer: gewoon niet doen.

Als ik al eens problemen had, dan was bijna alles altijd snel opgelost na ��n telefoontje. Maar dan moet er wel een telefoonnummer zijn.
 
Ik heb hier van het weekend iets besteld en kwam vlak daarna allerlei berichten tegen op internet (en dus ook hier) over de service en het soms niet ontvangen van producten. Ik heb direct gemaild of ze me kunnen vertellen wanneer mijn pakket word verzonden maar na 3 dagen nog niks gehoord. Telefoon gevonden via een tweede website van dezelfde eigenaar (zelfde adres) maar daar word niet opgenomen... Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen...
 
Okee ondertussen meerdere artikelen gevonden, zo ook op AVRO tros opgelicht. Blijkbaar zijn er een hele boel webwinkels die onder een andere naam opereren maar van de zelfde eigenaar zijn. Rekeningnummer staat op naam van "Dierenplezier". Er zijn soms mensen die hun spullen wel krijgen maar ik vind ook dramatisch veel klachten over nooit ontvangen spullen en aangiftes... Al deze bedrijven zijn van ene Jil Groot, maar het is niet bekend of dat een echte naam is:

aquarium-winkel.nl
aquariumwinkel.nl
aquariumnederland.nl
aquariumcompleet.nl
benchwinkel.nl
dieren-winkel.nl
ontvlooien.nl
onlinedierenshop.nl
vijver-winkel.nl
aquarium-shop.nl
Stay-well.nl

Ik ben benieuwd of dit nog wat gaat worden...
 
Laatst bewerkt:
Kreeg een mailtje dat aquarium-winkel.nl stopt.

Ze hebben opheffingsuitverkoop, alleen geen garantie dat je spullen dus aankomen, gezien de eerdere reacties hier :D
 
Ja die kreeg mn vader ook gister dacht ik maar die heeft er 2x naar tevredenheid besteld.
 
Ik kreeg hem ook, maar heb er nooit besteld :D
Fijn, dan zitten andere bedrijven emailadressen van jouw uit te wisselen....:mad:;)k


Nou, hier klopt iets niet, of ik doe iets verkeerd.....

Kvk-nummer van aquarium-winkel.nl:
53800869

Als ik dat nummer opzoek op de site van de kvk, krijg ik dit:
https://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=538008690000&origq=53800869

Dierenspeciaalzaak dierenplezier, en dit is hun site:
http://www.dierenplezier.nl/contact_us.html

Terwijle ze preices hetzelfde kvk nummer hebben:S:S:S
 
Moet je maar eens het bericht wat hier geplaatst is op 31 jan geplaatst is terug lezen. Schijnt inderdaad geregistreerd te zijn omder dierplezier, maar zijn een heleboel verschillende websites die onder hetzelfde kvk nummer opereren.
 
Dat kan inderdaad, neem coolblue:

allemaal verschillende sites:

hardeschijfstore
laptopstore
beamerstore
smartphoneshop
stofzuigerstore

allemaal onder hetzelfde KVK, en ja dat mag gewoon want het is 1 en hetzelfde bedrijf :)
KVK hangt vast aan een bedrijf en niet aan een website, en een bedrijf mag zoveel websites beheren als ze willen.
 
Ohw, weer wat geleerd:Dk:Dk;)k
Ik dacht dat 1 bedrijf 1 nummer was, maarja als 1 bedrijf meerdere site's beheert:oops::stars:;)k
 
Shit... net besteld daar... nieuwe CO2 drukverdeler (of hoe je dat ook noemt).

Nu maar hopen dat het aankomt... en had ik maar Paypal gekozen...
 
Shit... net besteld daar... nieuwe CO2 drukverdeler (of hoe je dat ook noemt).

Nu maar hopen dat het aankomt... en had ik maar Paypal gekozen...

Vast wel. Een paar weken geleden op een maandag voor een interessante prijs de JBL CristalProfi m greenline besteld, met iDeal betaald. Drie dagen later filter thuis ontvangen.
 

Terug
Bovenaan