aquarium verkopen


A

andy1982

Guest
beste mensen

ik wil mijn aquarium verkopen maar ik ben op zoek naar een goede site of opkoper die de waarde inzien van een aquarium.
heb hem nu op marktplaats staan maar ik krijg belachelijke biedingen van mensen die denken dat ze voor 100 euro een complete aquarium kunnen kopen.
graag advies van jullie.

groeten Andy
 
Een bak met krasjes er ook op? Die 100 euro klinkt echt niet gek hoor.

Ik weet niet hoeveel je wel verwacht, maar een berichtje terug "Voor 125 euro mag je hem komen halen" wil nog weleens helpen.
 
Misschien een idee om bepaalde zaken los te verkopen, zoals de ledverlichting met controller en filter?
En dan je bak, helaas met krasjes( drukt de prijs) voor een weggeefprijs.

Kom je vermoed ik aan de 200 euro.

't is maar een idee. ;)
 
de totale nieuw waarde is ongeveer 1100 euro.
dan vind ik 100 euro echt te weinig.
 
Begrijp ik Andy.
Helaas staan er aardig wat bakken te koop op MP.

Ik zou proberen om zoveel mogelijk spullen los te verkopen.
 
Tsja ik zou hem een beetje Tof inrichten, en zelf een prijs neerzetten. Mooie foto's maken. Niks over die krasjes neerzetten. Dat heeft vrijwel elk tweedehands aquarium.
Als iemand langskomt gaat die hem echt nket laten staan.

Bieden krijg je altijd die zwervers.
 
Haal je advertentie weg.
En zet er over een paar dagen . NIET ,wegens verhuizing op.

Dat ontlokt vanzelf al een laag bod.
Want hij Moet.....

Begin zelf met 250.00 euro.
 
Mijn 2de hands bak van 150�60�70 met een eheim 2217, dimbare verlichting en een mooie achterwand heeft met moeite �225 opgeleverd. Zulke bakken verkopen erg moeilijk.
 
Kijk ,zakken kan hij altijd, kwestie van loven en bieden. he.

Niet gelijk laag beginnen, ze willen WEl altijd lager.

Heeft mijn vrouw ook niet door.
Heeft iets op internet gekocht, is verstuurt.
Ik zeg 15 euro, plus porto, doet zij 10, en komt op 7,50 uit. grrrrr
 
Ik gok het ook. Een aquarium is een slechte investering. Dat haal je er nooit meer uit. Daarnaast is de markt ervoor erg klein en staan er veel bakken op. Dus men hoeft niet hoog te bieden. Kopen ze deze niet, dan is wel een andere.
 
ga het proberen om losse spullen te verkopen zoals de verlichting en polyester 3d achterwand.
 
nog bedankt voor je tip.
heb nu al led verlichting verkocht.
niet de hoofdprijs maar voor de helft van de nieuw waarde
 
Tweedehands aquariums doen nou eenmaal �cht heel weinig ... Dat is heel interessant als je iets zoekt, maar vervelend als je iets kwijt wil.
 
Dat is dit nog een redelijk exotische maat/uitvoering (en ik heb had hem zeker opgemerkt op MP)...Moet je nagaan als je een 60x30x30-bakje probeert te verslijten. MP puilt uit met die bakken. Je kan er gratis kweekstellingen vol mee vullen via MP.
 

Terug
Bovenaan