Aquarium TV meubel?


vandeln86

Member
Lid geworden
11 juli 2022
Berichten
5
Leeftijd
37
Dames en heren

Ik zit al wat langer met een idee in mijn hoofd. Mijn TV hangt aan de muur met een standaard TV meubel (hangend) eronder maar ik zat te denken hoe gaaf zal het zijn als ik een aquarium TV meubel heb.

Nou ben ik wat gaan zoeken naar lage Aquaria met kast waar eventueel nog apparatuur in kan etc etc.

Ik heb de Luxe er achter mijn muur nog een kast zit waar eventuele apparatuur etc opgeborgen kan worden maar ik vind weinig tot geen informatie

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? of ooit een laag design aquarium hebben gezien?

Mijn muur is 1mtr50 breed, Aquarium mag ongeveer tot oog hoogte komen en daar de TV boven
 
Bij een lage kast is het wel wat minder prettig om onderhoud te plegen denk ik als je steeds gebukt moet staan.
 
Ik twijfel of je tv het wel zo fijn vindt al dat vocht eronder.
 
Mijn aquarium komt op een 70 cm hoog kastje te staan , heb daar een krukje voor om te zitten,

Vind het zowiso prettiger als de bak wat lager staat , mits je een open bak hebt,.................. persoonlijk stoort het me als ik in de woonkamer zit en het led brand en de bak boven de 80 cm staat. Dan zit dat altijd net in me ogen te schijnen.........maar dat is iets persoonlijks...........(y)
 
Ik twijfel of je tv het wel zo fijn vindt al dat vocht eronder.
static television GIF
 

Terug
Bovenaan