Aquarium koelen.


Dit zijn ook gewone (computer-)ventilators, gehaald bij de kringloop voor een habbekrats. De twee buitenfans blazen, de binnenventilators zuigen. Ze zijn bovendien iets schuin gezien wat een goede luchtroulatie mogelijk maakt. Eenvoudig, door iedereen, te maken voor zeer lage kosten!

 
Eenvoudig, door iedereen, te maken


Dat geloof je toch zelf niet Ben. Ik heb het al vaker aangegeven maar voor lui met 2 linker handen is dit een no go.
En aangezien ik aan beide handen de duim rechts heb zitten...................:D;)
 
Dat komt goed Ben want dat houdt ik inmiddels al 52 jaar hoor;). Ik stond er laatst al versteld van dat ik de afschuimer uit elkaar kon krijgen, schoon heb gemaakt en weer in elkaar kon zetten en dat hij het nog deed ook:D:D. Leek me ook erg lastig voor de eerste keer maar ook dat viel dus mee.
 
Dat komt goed Ben want dat houdt ik inmiddels al 52 jaar hoor;). Ik stond er laatst al versteld van dat ik de afschuimer uit elkaar kon krijgen, schoon heb gemaakt en weer in elkaar kon zetten en dat hij het nog deed ook:D:D. Leek me ook erg lastig voor de eerste keer maar ook dat viel dus mee.
Kijk, dát bedoel ik dus! Zelf had ik ook weinig verstand van allerlei zaken, ik heb helemaal geen technische achtergrond, maar gewoon door proberen, vallen en opstaan, krijg ik soms dingen voor elkaar.
 

Terug
Bovenaan