aquarium en toebehoren


D

daylight

Guest
hallo allemaal wegens een tekort aan onderhoudsgeld en mogelijke verhuizing ben ik mijzelf de vraag gaan stellen wat ik met mijn aquarium moet gaan doen.

het betreft.
trofi collisa 1200 beuken(289.95)
trofis collisa bijpassend kast beuken(119.95)
ingebouwde achterwand met ingebouwd rooster.(179)
jbl cristalprofi e1500 pomp(139)
philips tropical aquarium purifier tap200(~150)
hydor theo verwarmings element(35)

hoop vissen en kiemhout maar dat kan ik denk ik wel kwijt aan de lokale aquarium speciaalzaak.

de prijzen erachter waren de nieuw prijs met totale waarde van ruim 900 euro maar de vraag is wat ervan over is? hij is aangeschaft in de zomer van 2011 en heb nog steeds alle bonnetjes(pomp heeft tot 2015 garantie nog) verder zit er ook nergens een krasje op alleen wat viezigheid hier en daar.

alvast bedankt allemaal
 
En dan de vraag hoe ziet het er uit?

Maar het grootste punt is.... Wat is iemand bereid er voor te geven....
 
nieuwprijzen zeggen vrij weinig, helemaal als het al 3 jaar gebruikt is. (kitnaad is vaak ook maar 2 jaar garantie). vissen en hout hebben niet echt meerwaarde, filter e.d. wel.

ik denk dat je maximaal 300 er voor krijgt, maar dat is zelfs al wel wat aan de hoge kant. maar goed, wat iemand bereid is er voor te geven.
 
je krijgt er wel meer voor dan 150, dat zijn de bak en meubel wel waard. je hebt er ook nog een filter e.d. bij. ik denk dat je rond de 200 er voor krijgt. hout is een extra, vissen drukken juist de prijs (niet iedereen zit op andermans visbestand te wachten).
 
Ga voor bak en techniek eens uit van - inderdaad - een derde van de nieuwprijs en je hebt denk ik een aardige indicatie.

~ Ivo
 
De T.A.P. is verder zo goed waardeloos.
De achterwand heeft maar een beperkte restwaarde.

Je filter zou ik ook los proberen te verkopen.

De trofis zelf zal dan zo rond de 80 - 100 blijven steken.

MP
 

Terug
Bovenaan