Aquaforum uploadprogramma 'reloaded'


Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, Het is pa nu dat dit topic me opvalt. laat ik deze de volgende keer eens gebruiken.

Top gedaan, ik laat zeker weten als ik opmerkingen heb.
 
Valt me nu pas op dat het 'Wegwijs op het forum � 11. Foto's toevoegen' nog steeds over het oude programma gaat.
Is het niet de moeite waarde dit topic daar te plaatsen of aan toe te voegen op de een of andere manier?
Zeker nu velen zo tevreden ermee zijn wel verdiend.

Just two cents

~ Ivo
 
Alles op zijn tijd. :) Als er een definitieve versie is zal het inderdaad in wegwijs worden geplaatst en ook vanaf de Aqauforum server te downloaden zijn. Kan wel alvast even in het uitleg topic de link naar dit topic erbij zetten.

[Edit]
Link erbij gezet.
[/Edit]
 
O excuus, de laatst tijd last van 'writers-block' gehad ;)
Het installatiepakket mag je mee doen wat wilt.. dus ook op de server zetten.
Ben de laatste tijd bezig geweest om te proberen een foto-upload-android-app te maken, vooralsnog zonder resultaat.. complex gedoe allemaal :juggle:

Voor deze applicatie heb ik nog wel wat plannen, het kunnen draaien van foto's voordat je upload bv.. is een klusje van niks maar nogmaals.. 'writers-block' ;)

Verder ben ik afhankelijk van feedback.. zolang ik geen feedback krijg van gebruikers ga ik er van uit dat er geen 'show-stopping-bugs' zijn.. anders fix ik die natuurlijk meteen.

Zal de komende week weer even mijzelf een schop onder me reet geven, wie weet komt er dan actie ;)
 
Volop bezig met toevoegen van wat features..
- Het kunnen roteren van foto's alvorens ze te uploaden naar het forum. (is af)
- Foto's die niet lokaal maar remote zijn opgeslagen kunnen uploaden naar de server van aquaforum.nl (da's nog niet af ;) maar vordert gestaag)
Dan kun je dus de URL van een foto die je vind via google/images, of hebt geplaatst op photobucket bv.. invoeren in de applicatie, uploaden naar aquaforum etc..

Edit: Ik kom steeds vaker topics tegen waarin foto's zijn geplaatst die worden gehost door (bv) photobucket.. maar die niet meer bestaan (account gestopt bv..), of waarvan de url's zijn gewijzigd.
Op deze manier kunnen mensen die gebruik maken van photobucket dat blijven doen en toch (op een relatief eenvoudige manier) de photobucket-foto's op de server van aquaforum.nl plaatsen, met alle voordelen van dien.
 
Ik heb het nu ook 2x gebruikt en het is inderdaad een heel fijn programma! Keep up the good work :)
 
Gebruikt het programma vanaf het begin en ben zeer tevreden wat Mark er van heeft gemaakt. :petjeaf:

Heb deze nu ook via het menu onder "Foto's" beschikbaar gemaakt, zodat deze vanaf de Aquaforum server is te downloaden. :)

Foto_menu.jpg


@Mark, stuur me maar een PB als je een nieuwe versie beschikbaar stelt, dan kan ik het ook op deze download locatie aanpassen.
 
Ik heb hem gedownload, bij de volgende update eens proberen.
Ziet er zo gebruiksvriendelijk uit :thumbs:
 
He cool!
Dit is wel een goeie manier zo, kan een volgende release even in de test alvorens het via het menu beschikbaar te stellen.

Ben nog bezig met de volgende versie.. maar programmeer mezelf een beetje in de nesten, vandaar dus dat ik postbode werd en geen programmeur ;)
Ben veel tijd kwijt aan het ontcijferen cq herstellen van mijn eigen programmeertechnische 'spaghetti-code'.
 
Ik zou wel heel erg blij worden van een Android versie. Ook al weet ik dat het veel werk is om te maken en de doelgroep hiervoor waarschijnlijk beperkt... Maar persoonlijk zou ik er wel heel blij van worden. Photobucket werkt ook wel via mobiel maar is no steeds erg omslachtig...
 
Kan dit alleen op een pc of ook met iPhone of iPad want ik krijg niets geopend
 
Nee,het programma is geschikt voor de PC.

Voor op de iPhone of iPad kan je allerlei andere uploadmaatregelen treffen,zoals bijvoorbeeld TinyPic, PostIMG, ..
 
IPhone,iPad of iMac via Photobucket app. Gaat prima. Heb ook Apple apparaten hier. Dus ervaring zat mee.
 
Is er al zicht op een Android versie?
Ik wacht er met smart op

O excuus, de laatst tijd last van 'writers-block' gehad ;)
Het installatiepakket mag je mee doen wat wilt.. dus ook op de server zetten.
Ben de laatste tijd bezig geweest om te proberen een foto-upload-android-app te maken, vooralsnog zonder resultaat.. complex gedoe allemaal :juggle:

Voor deze applicatie heb ik nog wel wat plannen, het kunnen draaien van foto's voordat je upload bv.. is een klusje van niks maar nogmaals.. 'writers-block' ;)

Verder ben ik afhankelijk van feedback.. zolang ik geen feedback krijg van gebruikers ga ik er van uit dat er geen 'show-stopping-bugs' zijn.. anders fix ik die natuurlijk meteen.

Zal de komende week weer even mijzelf een schop onder me reet geven, wie weet komt er dan actie ;)
 
Met deze forum software kun je nu ook direct vanaf mobiel foto's toevoegen. :)
 
Dat is zeer handig allemaal. Op de PC gewoon Upload Bestand, en foto selecteren. En baf, hij staat er in.
Ook geen last meer van gedraaide foto's tot nu toe.


Jongens, echt een mooie stap voorwaarts! :thumbs:
 
Klopt, net uitgeprobeerd in de Babbelbox, en werkt bij mijn Samsung S5 perfect :thumbs:
 
Dat is zeer handig allemaal. Op de PC gewoon Upload Bestand, en foto selecteren. En baf, hij staat er in.
Ook geen last meer van gedraaide foto's tot nu toe.


Jongens, echt een mooie stap voorwaarts! :thumbs:


Nou dat er niks meer gedraaid hoeft te worden dat zal zeker schelen toch Cedric:S;).
 
Ja leuk, het is een hele verbetering :thumbs:
Vind het 'stiekempjes' toch ook wel jammer dat mijn software-projectje niet meer nodig is, had er graag mee verder gegaan :'(
Zit aardig veel werk in, en heb het met passie gemaakt ;)
 
Wat mij betreft mag jou projectje gewoon blijven hoor. Het is toch makkelijk een bulk foto's te uploaden en de links te hebben. :thumbs:
 
Ja leuk, het is een hele verbetering :thumbs:
Vind het 'stiekempjes' toch ook wel jammer dat mijn software-projectje niet meer nodig is, had er graag mee verder gegaan :'(
Zit aardig veel werk in, en heb het met passie gemaakt ;)
Denk maar niet dat je programma niet meer gebruikt wordt hoor. ;)
Hier heeft het een trouwe dienst gedaan, en was zeer handig.
 
Ik probeer al tijden foto's te uploaden op het forum. Heb het een tijd geleden opgegeven, maar kwam nu eens kijken of het probleem opgelost is. Niet dus. Ik kan nog altijd geen foto's vanaf laptop uploaden. Wel vanaf Android telefoon, maar mijn kwaliteitsfoto's staan op de pc en niet op mijn telefoon.
Heb net de tool hier getracht te gebruiken, werkt niet. Word geblokkeerd door mijn pc. Ik weet het echt niet meer hoor. Waarom houd Aquaforum vast aan die 800x600 foto formaat? Zonder die maatvoering zou er geen enkel probleem zijn...
 
Ik probeer al tijden foto's te uploaden op het forum. Heb het een tijd geleden opgegeven, maar kwam nu eens kijken of het probleem opgelost is. Niet dus. Ik kan nog altijd geen foto's vanaf laptop uploaden. Wel vanaf Android telefoon, maar mijn kwaliteitsfoto's staan op de pc en niet op mijn telefoon.
Heb net de tool hier getracht te gebruiken, werkt niet. Word geblokkeerd door mijn pc. Ik weet het echt niet meer hoor. Waarom houd Aquaforum vast aan die 800x600 foto formaat? Zonder die maatvoering zou er geen enkel probleem zijn...
Ik upload regelmatig foto's die groter zijn dan 800 x 600 en dat is geen probleem. Dat zijn foto's die regelrecht uit mijn iPhone SE rollen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan