aqua 60 tropisch van bart_ramakers12


Bakje blijft goed stabiel en de betta doet het super samen met de corydoras :)
Betta heeft zelfs een schuimnest gemaakt. Verder doen de plantjes het super ik zie zelfs dat er wat plantjes goed groeie dus het is een oerwoudje aan het worden. Verder doen de drijfplantjes nog niet zo goed hoop wel dat dit nog komt :)
 
Gisteren 2 zebraslakjes toegevoegd :) bak blijft super doen.
verder veel mosselplantjes toegevoegd hopen dat ze goed gaan doen en vermeerderen kreeg ze per post namelijk.
 
update :)

Planten groeien goed heb ze al keertje moeten snoeien is al een oerwoudje geworden.
Heb nog steeds de 2 aquaflow 100 binnefilters van superfish de outlet hier van is tegen de wand gericht nog steeds en de betta heeft niet echt last van de stroming.
heb geen plantenvoeding meer opgevoegd sinds de opstart en blijkt ook niet nodig te zijn aangezien de plantjes het zo ook al goed doen.
ik ververs 1 keer per 2 weken 1/3 en me waterwaardes blijven stabiel en me bak ook.
heb eigelijk amper tot helemaal niet de ruiten schoongemaakt. de 2 zebra slakjes doen het goed en me plantjes hebben een klein beetje alg maar dit valt wel te overzien :)
 
Leuke bak geworden en mooie betta. Alleen heb je zo'n poster achter je bak? Zelf vind ik een zwart vel altijd wel wat mooier.
 
dankje siemie heb inderdaad zo'n poster er achter deze is van juwel vind het wel leuk zo :)
 
paar foto's van de bewoners :)

 
Ziet er nog steeds leuk uit! ;)
Maar zie ik het nu goed of heeft je bettaatje gerafelde vinnen?
 
hier even een update tijdje geleden al weer moet binnekort weer snoeien en nieuwe plantjes toevoegen



 
de betta is helaas overleden ik ga binnenkort hopelijk een andere mooie uitzoeken.
De corydoras panda doen het gelukkig nog goed :)
 
Jammer....
Maar ik zou nog eventjes wachten en niet gelijk weer de eerste betta die je ziet kopen ;)
 
komt goed nick ik wacht nog even een paar weekjes want halfmoon zijn hier moeilijk verkrijgbaar helaas.
 
update van de bak met de corydoras panda en de 2 zebra slakjes en poelslakjes
planten doen het goed zijn wat terug gesnoeid vanwege te dichte begroeiing en was gewoon niet meer mooi.


 
ik ga stoppe met dit aquarium wil meer ruimte op me kamer krijgen.
dit topic mag dicht
 
en wat ga je doen met de visjes die er nu nog inzitten?
 
worden mee verkocht zijn alleen de panda cory nog
 
Aquarium met vissen verkocht dit topic mag gesloten worden
 

Terug
Bovenaan