Apistogramma met huidige bestand?


V

Vera

Guest
Ik vind de meeste apistogramma's mooie vissen en ik zou hier graag een koppeltje/harem van in mijn bak hebben maar is dit aan te raden met de volgende vissen: guppy's, corydoras, 3 ancistrussen en 1 koppeltje ramirezi.
En welke soort zou ik dan het beste kunnen nemen?
 
Hangt er helemaal vanaf hoe groot je bak is. In 60cm zou ik het niet doen, bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vera
Ook niet aan beginnen. De combinatie van Ramirezi en Apistogramma gaat in zo'n bak gegarandeerd bonje opleveren. Als je ze echt graag wilt zou ik de Ramirezi wegdoen.
 
Ook niet aan beginnen. De combinatie van Ramirezi en Apistogramma gaat in zo'n bak gegarandeerd bonje opleveren. Als je ze echt graag wilt zou ik de Ramirezi wegdoen.
Hier mee eens. Beide koppels zullen een territorium willen vormen en daar is gewoonweg niet genoeg bodemruimte voor in de bak. Ze gaan elkaar, maar ook zeker de corydoras, in de weg zitten.
 
Ook niet aan beginnen. De combinatie van Ramirezi en Apistogramma gaat in zo'n bak gegarandeerd bonje opleveren. Als je ze echt graag wilt zou ik de Ramirezi wegdoen.
En zelfs met de cory's zou dit verkeerd kunnen lopen, hangt wat af van het aantal.
 

Terug
Bovenaan