Aphyosemion australe(kaap lopez)


Flighty

Well-known member
Lid geworden
31 oktober 2018
Berichten
296
Leeftijd
37
Ik vind dit persoonlijk een mooie vis en ik ben bezig om een aantal topic van dit soort te lezen alleen is er iets mij niet helemaal duidelijk is hier nou de bodem oppervlakte van belang of de lengte van het aquarium aangezien ze niet hele drukke zwemmers zijn wat zij hier de minimale maat voor zijn
60x30x30 bruto 54l 1800cm2 of kunnen het met een nano aquarium af van 40x40x40 bruto 64l 1600cm2 de verschillen zijn minimaal behalve de lengte van het aquarium waardoor mijn voorkeur zou gaan naar meer liters in dit geval om dat het geen fanatieke zwemmers zijn
 
Ik hield m'n killi's (waaronder ook de aphyosemion gabuense bouhmi) in goed beplante (veel mos, cabomba ed.) bakjes van zo'n 10l.
Deze hadden elk een sponsfiltertje en akadama bodem om een stabiele ph te garanderen.
Hier zat veelal 1 koppel tot hoogsten 1 trio (1m 2v) in
 
Ik hield m'n killi's (waaronder ook de aphyosemion gabuense bouhmi) in goed beplante (veel mos, cabomba ed.) bakjes van zo'n 10l.
Deze hadden elk een sponsfiltertje en akadama bodem om een stabiele ph te garanderen.
Hier zat veelal 1 koppel tot hoogsten 1 trio (1m 2v) in
Maarja zoals al eerder opgemerkt: dat deed jij voor de kweek, 10 liter is gewoon dierenmishandeling
 
Ik vraag het eigenlijk omdat ik een aquarium wil maken onder in de kast met de afmetingen 45x40x42
Screenshot_20190903_101532_com.android.chrome.jpg
 

Terug
Bovenaan