Apelslakeitjes hard en wit


G

Gerwin

Guest
Dag kwam zojuist eitjes appelslak tegen op mij aquariumkap denk ik. Zie foto nu heb ik eraan gezeten ze waren in het water gegevallwn heb ze boven water gelegd ezw waren wit en hard heb ze ff op plekje bevonwater gelegd komt dit nog goed en n verder.. ben ook zo'n kluns

20181008_124934.jpg


20181011_200704.jpg
 
Ik zou het even afwachten Gerwin. Zover ik weet moeten ze niet in het wat komen maar alleen vochtig.
 
Als de eitjes in water liggen zullen de babyslakjes verdrinken omdat het luchtademers zijn en dus ten alle tijde boven water gehouden moeten worden (de eitjes)
 
Ik zou het even afwachten Gerwin. Zover ik weet moeten ze niet in het wat komen maar alleen vochtig.
Ze voelden haast als steentjes.. tot ik ze liet vallen aw.. mja wel zie wel haha ook al pech met corydoras paar uit kweekbakje gekomen bakje gezwommen te grote gaten in schotjes.... rest in lager bakje gedaan lpaar bij verloren ook.. boterhambak zonder rooster aan ziikant was er minibijlte im gekomen had het niet gehaald en het met de rest vergaan pech week whaha.. volgende keer beter al doende leert men...hoop ik.... kluns whaha heb add dus weinig geduld en aandacht. .
Maar bedankt voor je geruststellende advies wacht rustig... af lol
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is jammer inderdaad maar ja zoiets kan gebeuren natuurlijk.
 

Terug
Bovenaan