Andere vissen bak van Anders

Nekko

Well-known member
Lid geworden
26 oktober 2015
Berichten
3,146
Locatie
Rotterdam
Hallo, voor de mensen die mijn channa 'biotoop' onderwerp hebben gevolgd. Dit gaat om dezelfde bak.
Ik ben niet echt tevreden met de bak. Het gedrag van de bleheri is leuk maar dat is het zo wel een beetje.
De mesvis wordt als het goed is opgehaald.
De bak blijft denk ik bij maar één bleheri totdat ik iets leuks vind. De combinatie met groepvissen is eigenlijk niks voor mij. Het leek mij nogal leuk maar nu ik wat kalmer weer ben lijkt het mij eigenlijk een nogal saaie boel.
:sorry: ik ben nogal druk en plots als ik een idee in mijn hoofd heb..
Ik wacht nog even om zeker te weten dat de fire-ice geen koppel verkopen en dan ga ik daar een goed thuis voor zoeken.

Al met al het wordt gewoon een helemaal nieuwe start. Ik dacht laat ik dan ook maar een nieuw onderwerp beginnen.

Ik zit nu een beetje te zoeken wat voor vissen ik interessant zou vinden.
Ik zou uiteindelijk wel een andere vis of koppel bij de bleheri willen houden. Wat ideeën die ik had waren: kogelvis(Tetraodon palembangensis, Tetraodon turgidus)Giuris margaritacea,Serrasalmus SancheziExodon paradoxus of wolfvis (de rode kleinere) , vlindervis, toxates, olifantvissen , naaldvissen, drakenkopvissen

in ieder geval zoals ik altijd al heb, een vreemde vis die je niet vaak ziet.
Zoals je zelf al kan bedenken is het dan meteen ook geen biotoop meer en kunnen een groot gedeelte van de hiervoor genoemde vissen er niet bij omdat het of vechten wordt of om een andere reden. Als iemand nog wat leuke vreemde vissen weet die mogelijk zouden kunnen met bleheri. Dan hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan