Anatome Helena wat eet hij als de slakken op zijn?


L

linda185

Guest
Ik heb een Anatome Helena in mijn aquarium gezet om de andere slakjes op te ruimen. Nu zie ik geen slakjes meer. Ik heb wel gelezen dat hij dan ander voer gaat eten maar krijgt hij niet te weinig binnen als er geen slakjes meer zijn?
 
Ik heb een Anatome Helena in mijn aquarium gezet om de andere slakjes op te ruimen. Nu zie ik geen slakjes meer. Ik heb wel gelezen dat hij dan ander voer gaat eten maar krijgt hij niet te weinig binnen als er geen slakjes meer zijn?
De mijne eten gewoon met de pot mee. Te weinig? Daar hoef je niet bang voor te zijn, denk ik. Hoe wel ze zich met een "slakkengang" voortbewegen zijn ze nooit als laatste bij het voer!
 
Naar mijn ervaring zijn zijn ze echt flexibel in hun fourage.Heb ze al een jaar of 7 .
nooit meer een ander slakje gezien en dacht dat ze waren uitgestorven,toevallig zag ik gisteren naar de wekelijkse beurt er enkele onder het grind(levend).
Waar ze van leven geen idee,maar het zij in ieder geval Tough Cookies.

grt Hans.
 
Ja kom ik weer, maar helena's pakken alle bodembewoners/bodemslapers zoals kleine corydorasjes, kleine algeneters (voornamelijk baby-algeneters) guppen, garnalen, en dat is niet alleen mijn ervaring maar wel op dit forum, maar zoek eens een fakebookgroep op of een ander garnalenforum en daar hoor je hetzelfde
 
Ja kom ik weer, maar helena's pakken alle bodembewoners/bodemslapers zoals kleine corydorasjes, kleine algeneters (voornamelijk baby-algeneters) guppen, garnalen, en dat is niet alleen mijn ervaring maar wel op dit forum, maar zoek eens een fakebookgroep op of een ander garnalenforum en daar hoor je hetzelfde
Dit heb ik nog nooit gezien, ik heb zowel garnalen alsook Helena's in mijn bak. De Helena's eten gewoon met de pot mee, vaak gezamenlijk met vuurtjes, jong of niet jong. Nu heb je het al over een fakebookgroep…Freudiaanse verspreking? Nee, dat is niet aardig, je bedoelt facebookgroep denk ik.
 

Terug
Bovenaan