Amazonas Wild Paste


kimielco

Well-known member
Lid geworden
5 augustus 2014
Berichten
872
Iemand ervaring met deze voeding;

Discusfood Amazonas Wild paste is een speciale pasta en bevat naast alle waardevolle natuurlijke voedingstoffen: insecten, garnalen en spirulina; het beste uit de natuur!
Geschikt voor alle tropische vissen!

Een nieuwe productieproces maakt het mogelijk: niet meer invriezen!
Hoogwaardige voeding die niet hoeft te worden ingevroren. Zo zijn vitaminen en mineralen beter beschermd en gaan deze niet verloren door bevriezing of het ontdooien. Dit vergemakkelijkt het voeren omdat het voer niet meer bewaard hoeft te worden in de vriezer en direct gevoerd kan worden zonder spoelen. Geen gevaar dat er ontdooiing heeft plaatsgevonden met bedorven voer tot gevolg.

Voeren in de vorm van een pasta, vissen zullen de fijne structuur waarderen! De pasta’s zijn geschikt voor alle soorten Discussen en kunnen dagelijks worden gevoerd.
De Discusfood Pasta’s bevatten waardevolle natuurlijke voedingsmiddelen, alle essentiële voedingsstoffen, vitaminen en sporenelementen.
De voeding kan worden gebruikt als additieven of als compleet voer.
Compleet voer voor alle discusvissen

Inhoud: 350 gram Verpakt in een hersluitbaar potje!
Ingrediënten:
Ingrediënten
: vis en vis bijproducten, granen, plantaardige bijproducten, week en schaaldieren, (10%), groenten, algen (Spirulina 2%) olie en vetten, gist.
Aditieven: Vitamines: Vitamine D3 450I.E. Sporenelementen: Ijzersulfaat monohydraat (E1) 26 mg, Kalziumjodat, watervrij (E2) 1mg, kopersulfaat Penta-hydraat (E4) 5mg, mangaansulfaat monohydraat (E5) 10 mg, zinksulfaat Monohydraat (E6) 66 mg, natriumseleniet (E8) 0,03 mg
Bindmiddelen, verdunningsmiddelen en stollingsmiddelen: bentoniet ** - Montmoriionit(E558) 20
Analyse:
ruw eiwit 35%, Ruw vet 9%, ruwe celstof 0,3%, as 5,5%,
Voedingsadvies:
Meerdere malen per dag in kleine porties verspreid in het water - niet te veel voeden!
 
Ik ken het voer niet, maar even wat gedachtes erover

Zo zijn vitaminen en mineralen beter beschermd en gaan deze niet verloren door bevriezing of het ontdooien.
Voor mensen wordt gezegd dat de voedingswaarde van ingevroren bijna net zo goed is als van vers, of vaak nog beter omdat het sneller verwerkt wordt dan vers wat je in de winkel koopt


direct gevoerd kan worden zonder spoelen
Is spoelen van diepvriesvoer wel noodzakelijk ;)
Er zijn voorstanders en mensen die het nooit doen zonder dat dat nadelige gevolgen heeft voor de waterkwaliteit

Een nieuwe productieproces maakt het mogelijk: niet meer invriezen!
Conserveringsmiddelen? Ik herken ze niet direct bij de additieven maar dat zou ik zelf wel willen uitsluiten.

Bentoniet aborbeert volgens mij ook waardevolle voedingsstoffen. Het wordt/werd bij honden gebruikt met ernstige diarree, het bindt de ontlasting ook.
 
Bedankt voor jullie input maar zijn er onder ons ook gebruikers, ikzelf nog niet
 

Terug
Bovenaan