Aloha


N

Noto

Guest
Goeiedag allen.
Ook ik zal me even voorstellen zoals het hoort.
Ik ben Jesse 28 jaar en heb sinds eergister een aquarium gekocht na ruim een jaar twijfelen van wel of niet doen.
Mijn vriendin kwam een fatsoenlijk aquarium tegen voor een mooie prijs. Iets groter geworden als ik eerst in de planning had. 160 liter. Ik hoop veel te kunnen leren hier. En zal ook zeker met wat vragen komen.
 
Welkom. Al ideeën wat je met de bak wilt doen?
Ik heb net hier iets gezien van iemand qua ontwerp/lay out van de bak. met een strand er in gemaakt en toen ik dat zag dacht ik.
Dat word het. Qua vis bestand nog niet echt. Ik zelf denk aan wat garnaaltjes(vind ik mooi) en mijn vriendin vind neon tatra's mooi. maar denk dat het de grotere versie hier van gaat worden en die ken ik als kardinaaltjes(zal alle visnamen wel verkeerd schrijven).
En dan uitbreiden met dat wat nodig en dat wat goed past.
 
neon tatra's mooi. maar denk dat het de grotere versie hier van gaat worden en die ken ik als kardinaaltjes(zal alle visnamen wel v
Ik zou kijken naar wat kleine visjes, zoals rasbora gallaxy, amandae, trigonostigma hengli en espei etc. Google maar eens op nano visjes. Je kunt hier wel een topic over openen in samenstelling visbestand;)

De grotere versie van neontetra's zijn gewoon volwassen neontetra's.
 
Ik zou kijken naar wat kleine visjes, zoals rasbora gallaxy, amandae, trigonostigma hengli en espei etc. Google maar eens op nano visjes. Je kunt hier wel een topic over openen in samenstelling visbestand;)

De grotere versie van neontetra's zijn gewoon volwassen neontetra's.

Nano visjes in een 160L bak? Het kan natuurlijk, maar in een 160L bak is de keuze naar mijn idee toch wel wat ruimer dan alleen nano :D
 
Nano visjes in een 160L bak? Het kan natuurlijk, maar in een 160L bak is de keuze naar mijn idee toch wel wat ruimer dan alleen nano :D
Ohw, :oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:, ik zit weer ergens anders met mijn gedachten, dacht dat het een 60cm bak was:juggle::sorry::D:D;)
 
is wat ik gebruik als nickname sinds ik begon met Online games. begon als Notorious maar gamers zijn over het algemeen lui en werd al gauw Noto.
 
'Mijn vriendin kwam een fatsoenlijk aquarium tegen voor een mooie prijs.'

Voordat ik mijn vrouw zo ver heb om voor mij een bak op te zoeken ben ik 80 jaar denk ik :D
 

Terug
Bovenaan