Akva 200*60*60 van TonHageraats


Mooie manen hoor! En wat een bak zeg, lijkt me prachtig om zo'n formaat in de huiskamer te hebben :)
 
998867_0_82_geduld.jpg



:D
 
Even een paar foto's uit de "losse hand"

513482tonhageraats_0_82_dsc00023.jpg


629957tonhageraats_0_82_dsc00017.jpg



128794tonhageraats_0_82_dsc00021.jpg



374614tonhageraats_0_82_dsc00026.jpg


Ik ben nog even aan het stoeien met dit toestel maar het begin is er :juggle:
 
Klopt, die wilde liever in Emmen blijven.

Het ziet er mooi uit Ton. Ik snap alleen niet dat je links een berg lavastenen hebt neergelegd. Heeft dat een functie? Ik zou er liever een paar flinke stukken kienhout geplaatst hebben tot bovenaan toe. Dan was de CO2 bellenteller gelijk verborgen en het was gelijk een schuilplaats voor de maanvissen.
Nu alles lekker laten groeien.


Hobbygroet,
Jos Hut
 
Jos Hut zei:
Klopt, die wilde liever in Emmen blijven.

Het ziet er mooi uit Ton. Ik snap alleen niet dat je links een berg lavastenen hebt neergelegd. Heeft dat een functie? Ik zou er liever een paar flinke stukken kienhout geplaatst hebben tot bovenaan toe. Dan was de CO2 bellenteller gelijk verborgen en het was gelijk een schuilplaats voor de maanvissen.
Nu alles lekker laten groeien.


Hobbygroet,
Jos Hut

Haha, die heeft dus ontwenningsverschijnselen. Nou dat komt vast snel goed hoor ;).
 
Seabait zei:
Helemaal mooi Ton!

Helemaal geen commentaar dat die laatste foto scheef is John?

Netjes hoor Ton! Aardig gelukt uit de losse pols.
Ik zie dat de Bergentheimse HN het,ook goed doet..?
 
Dank jullie.

Jos, het was juist mijn idee om zowel hout, steen en planten in de bak te verwerken, het toeval wil dat de manen juist door de dag heen zich veel boven het steen ophouden.

317381_0_82_dsc00063.jpg


��rste probeersel met de panorama instelling ;)
 
Even een kleine planten update...

Nymphaea Lotus Red�

873124tonhageraats_0_82_dsc00100.jpg



Nymphaea stellata

888883tonhageraats_0_82_dsc00103.jpg


Alternanthera cardinalis

915997tonhageraats_0_82_dsc00105.jpg


Nymphaea Lotus green

417645tonhageraats_0_82_dsc00108.jpg


Deze en andere planten doen het erg goed gezien ik net ben opgestart waarin je nog wel eens een plant verliest, maar dit is totaal niet gebeurd :)
 
Mooie Lotussen Ton!
Heb ze altijd mooi gevonden, maar ja....in mn Zuid Amerika bakken horen ze niet he.
 
Fozzy zei:
Mooie Lotussen Ton!
Heb ze altijd mooi gevonden, maar ja....in mn Zuid Amerika bakken horen ze niet he.


Klopt Albert, daarom ben ik ook een gezelschapsbak begonnen maar wel met ZA vissen, dan kan ik meerdere richtingen uit qua inrichting.
 
Ik ben benieuwd hoe je Althernathera's het gaan doen. Je hebt er een mooie groep van staan. Ze vragen, net als andere rode planten, nogal een sterke verlichting. Als je Hydrocleis aanslaat zal die het licht gaan dempen dus dat is iets om op te letten.

Hobbygroet,
Jos Hut
 
Klopt, dat is nog een puntje van afwachten hoe dat ontwikkeld, maar de bak heeft door de meerdere reflectors een grote licht verspreiding, we gaan het zien.
Of het wordt verplaatsen.
 
Laatse nieuw aankoop ......net geplaatst en moet dus nog wat wijder gaan staan.

Microsorium pteropus trident
794845tonhageraats_0_82_dsc00114.jpg



Kssst weg jij :)

659519tonhageraats_0_82_dsc00115.jpg
 
1e filmpje, ik moest even snel zijn en mijn telelens zat nog op het toestel.

Verkeerde film zo nog een poging :sorry:
 
1e filmpje, ik moest even snel zijn en mijn telelens zat nog op het toestel.
Maar de maantjes waren het helemaal met elkaar eens.....




Het wil op een of andere manier niet lukken zoals ik het wil, zelfs de pagina indeling is anders dan in het voorbeeld van de reactie :sorry:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig Ton, moest alleen ff je youtube link knippen en plakken uit je post.



[video]hGe2ovMClRg[/video]
 
De hele post wilde niet erg lukken, maar bedankt Albert :thumbs:
 
Als je het via de youtube optie uit het uitgebreide reactieforumulier doet moet je alleen dit deel plakken, na de slash
Dus https://youtu.be/ haal je dan weg.

En alleen dit laat je staan: hGe2ovMClRg
 

Terug
Bovenaan