Akva 200*60*60 van TonHageraats


Fozzy zei:
Mooi spul Ton, tel ik er 8?

Klopt Albert 8 stuks van ongeveer 5 maanden oud, dus lekker voeren en laten groeien.

@ NickM er komen nog wat Mikrogeophagus altispinosus bij.
 
jessicapilon zei:
Hoe ga je het nu doen met het verversingsbeleid en de voedingsstoffen??

Even aankijken en waarschijnlijk 2x in de week bodem afzuigen en een waterwissel, de plant voedingsmiddellen zal ik aanpassen na de eerste metingen en dat constant zien te houden evenals het verversbeleid.

Dus even aanzien en in de gaten houden.
 
Dank jullie :daisy:
Ik zal vanavond als de zon uit de kamer is proberen wat foto's te nemen.
 
TonHageraats zei:
jessicapilon zei:
Hoe ga je het nu doen met het verversingsbeleid en de voedingsstoffen??

Even aankijken en waarschijnlijk 2x in de week bodem afzuigen en een waterwissel, de plant voedingsmiddellen zal ik aanpassen na de eerste metingen en dat constant zien te houden evenals het verversbeleid.

Dus even aanzien en in de gaten houden.

Dus geen EI? Tja, dan moet je veel verversen he.
 
Ludger zei:
Mooi vissen! Succes met het groot brengen, zal wel heel wat voeren worden :)

Het zal inderdaad minstens 3x per dag voeren worden, ik zal later vandaag een rekening bij je openen Ludger :D
 
jessicapilon zei:
TonHageraats zei:
jessicapilon zei:
Hoe ga je het nu doen met het verversingsbeleid en de voedingsstoffen??

Even aankijken en waarschijnlijk 2x in de week bodem afzuigen en een waterwissel, de plant voedingsmiddellen zal ik aanpassen na de eerste metingen en dat constant zien te houden evenals het verversbeleid.

Dus even aanzien en in de gaten houden.

Dus geen EI? Tja, dan moet je veel verversen he.

Het wordt even aankijken John, E.I. is ongeveer 325 liter water voor een 50% verversing.
Maar daar het licht minder is dan ik ben gewend, zijn de voedingsstoffen ook minder nodig, hoewel ik nu wel langer licht in de bak ga hebben, dus het wordt goed observeren.
 
Ze kennen het voer van Ludger al, dus daaraan hoef je ze niet te laten wennen.

Hobbygroet,
Jos Hut
 
Dat scheelt dan alvast weer Jos.

De vissen zijn veilig en wel aangekomen en zijn druk bezig de bak te verkennen, de eerste maaltijd is er ook goed ingegaan (verse watervlooien)
 
Dat wilde ik ook verwachten Peter,
Maar toen het voer werd aangeboden werd er eerst naar gekeken en toen de meest brutale er op afging werd er schoorvoetend van gegeten, misschien logisch, laten ze eerst eens wat wennen, de reis en de stress.
 
463889tonhageraats_0_82_20160316_18.jpg
 
Ja ik denk dat Ton enkel met een pilsje in zijn hand naar de bak zit te kijken en zo geen foto's kan maken.
Heeft wel groot gelijk hoor,zou ik ook doen! ;)
 
Er staat er al eentje heel mooi op de foto. En daarvan heeft Ton er acht. Vandaag was het een flinke autorit van Hoogkarspel naar Emmen en weer terug. Nu dus even kalmpjes aan.

Hobbygroet,
Jos Hut
 
Seabait zei:
Ja ik denk dat Ton enkel met een pilsje in zijn hand naar de bak zit te kijken en zo geen foto's kan maken.
Heeft wel groot gelijk hoor,zou ik ook doen! ;)
Juist, tv uit biertje open en genieten - life is good- :daisy:
 
Nah heeft Ton de kans om ons stikjaloers te maken met zijn joekelbak en prachtige manen en nou benut hij die kans niet ;)
 

Terug
Bovenaan