Akva 200*60*60 van TonHageraats


Even een filmpje met de Terta's (Hypessobrycon erytrostigma - Bloedvlek tetra) ze zijn een beetje druk nu maar dat is vaker als ik wat dichtbij kom, soms geeft een van de maanvissen wel eens een uitval naar ze en zijn ze voorlopig even weg, jammer dat ik hun kleuren er niet goed op krijg, ze blijven veelal in de schaduw zitten.


 
Wat een belachelijk helder water heb je, Ton! Blijft een mooie bak met hele mooie vissen.
 
Vanmorgen bij het ontbijt voor de vissen zag ik een appelslak op de licht kap zitten, bij de lunch ineens een tros eitjes, ben benieuwd of dat wat gaat worden.

2018-03-27 09.05.00.jpg
2018-03-27 12.00.13.jpg
 
Even een filmpje met de Terta's (Hypessobrycon erytrostigma - Bloedvlek tetra) ze zijn een beetje druk nu maar dat is vaker als ik wat dichtbij kom, soms geeft een van de maanvissen wel eens een uitval naar ze en zijn ze voorlopig even weg, jammer dat ik hun kleuren er niet goed op krijg, ze blijven veelal in de schaduw zitten.





Is en blijft 1 van de mooiste bakken :)
 
Hoe vaak doen ze dit nu? Dagelijks?
Er is steeds wel wat, meestal steeds 2 die wat sparren of een plekje opeisen, en soms is het wat massaler, naar mijn idee zonder reden, maar het kan zijn dat ze even bevestigd willen zien wie de sterkste is.
Maar ze kunnen vaak ook een uur lang wat op hun "eigen" plaatsje rond hangen.
 
Welke plant is dat met die dunne stengels en blad aan de oppervlakte? Volgens een LFS was het een neppe plant. Door alle chaos ben ik je dat vergeten te zeggen :) ik vroeg op hij aan zo een plant kon komen en uitgelegd en zelfs filmpje laten zien en toch zeggen dat is een nepperd:D moest even keihard lachen en dat vond die man niet zo leuk maar ik dus nog leuker:D
 

Terug
Bovenaan