Akva 200*60*60 van TonHageraats


Prachtige bak Ton, zoals anderen al zeiden straalt die rust uit!
Op de een of andere manier had ik je topic over het hoofd gezien de laatste tijd :(

Water is mooi helder en de bak schittert gewoon.
 
Prachtige bak Ton, zoals anderen al zeiden straalt die rust uit!
Op de een of andere manier had ik je topic over het hoofd gezien de laatste tijd :(

Water is mooi helder en de bak schittert gewoon.
Dank je Nicole, je kan niet alle topics en albums in de gaten houden hoor ;)
 
Stuk hout rechts naar voren gehaald en Echinodorus argentinensis uit het midden naar rechts verplaatst.

DSC01569_1.jpg


En weer vergeten het voederkorfje weg te halen :(
 
Is en blijft een prachtig bak Ton
 
Het ziet er echt tip top uit, blijf onder de indruk hoe je ook de planten icm met deze bezetting op dit peil weet te houden :petjeaf:
 
Dank jullie, van het weekend eens zoeken voor nog wat hout.
 
Het ziet er echt tip top uit, blijf onder de indruk hoe je ook de planten icm met deze bezetting op dit peil weet te houden :petjeaf:
Momenteel een goede groei en zichtbaar alg arm.
 
Dank je John.
 
Als hij niks gezegd had, had ik het op mijn kleine scherm niet gezien :)
 
Heel gaaf. Had het korfje idd nog niet opgemerkt :D Zelfs niet via de pc
 
Ik snap toch niet dat niemand dat korfje heeft gezien hoor:D:D;)
 
Je bak staat er prachtig bij Ton!

Al dat gezever over een korfje......:stars:
 
Ik blijf dit 1 van de mooiste bakken vinden. Misschien hoofdzakelijk door je bewoners :D maar deze bak straalt zoveel rust uit en de kleuren mooi. Ja een voorbeeld voor vele en dus ook mij :D
 
Even een ander soort foto, ik neig ernaar om één van de bleheri's te vervangen door een andere grote plant om het "terugkerend" effect weg te halen.

2018-03-13 09_2.jpg
 
krijg je wel een mooier beeld van het geheel Ton niet te zeggen dat het nu ook al een plaatje is :thumbs:
 
Terugkerend effect is juist mooi en natuurlijk.

Mooie bak zo.
 
Ik vindt 2 ook mooi hoor maar smaken verschillen;). Ziet er weer top uit.
 
Ik zou het ook lekker bij 2 laten idd! Heel gaaf zoals de bak er nu bij staat
 
Niks mis met de bak, ik vind hem echt prachtig zo.
Aan wat voor plant ben je aan het denken?
 
Dank jullie, en ja, smaken verschillen en dat is maar goed ook.
Welke plant ben ik nog aan het uitzoeken.
 
Ton, je kunt ook een andere soort Echino erin doen. Dan heb je wel ongeveer dezelfde vorm, maar een andere tekening of bladkleur.

Heb in mijn bak ook 2 Echino’s. Maar met een andere tekening. Een Paul kloecker en een Diamond red.
 
Ton, je kunt ook een andere soort Echino erin doen. Dan heb je wel ongeveer dezelfde vorm, maar een andere tekening of bladkleur.

Heb in mijn bak ook 2 Echino’s. Maar met een andere tekening. Een Paul kloecker en een Diamond red.
Klopt, Echinodorus komt voor in Peru dus zal het zo'n plant worden, mogelijk verplaats ik de 2 Echinodorus argentinensis welke ik al heb staan en deze samen voeg en daar voor in de plaats een wat kortere te zetten zoals o.a. die 2 welke jij al aangaf.
 
Gewoon omdat het zondag is of zo..... het water is vanmiddag ververst, dus nog wel wat bubbels aanwezig.

2018-03-18 19.30.08.jpg
2018-03-18 19.30.14.jpg
2018-03-18 19.30.20.jpg
2018-03-18 19.30.37.jpg
2018-03-18 19.30.48.jpg
20180318_190306.jpg


En een totaal natuurlijk :)

2018-03-18 19_1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig Ton maar wat een domme slakken heb je!
Zoveel ruimte en dan nog op elkaar botsen! ;)
 

Terug
Bovenaan