Akva 200*60*60 van TonHageraats


Men vraagt wij draaien :)
Om specifieke details kan je altijd even vragen.
 
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken Ton.
Ik ga dit topic zeker en vast volgen!
 
Dank je wel Maarten.
Ik zal regelmatig de vorderingen doorgeven.
 
Ben benieuwd Ton. Mooie bak formaat, kun je heel wat planten in kwijt. :)
 
Dank, ik ga eerst maar zorgen dat alles staat en dan verder.
Maar er spoken elke dag meer idee�n door mijn hoofd wat het niet makkelijker op maakt :juggle:
 
TonHageraats zei:
Maar er spoken elke dag meer idee�n door mijn hoofd wat het niet makkelijker op maakt :juggle:
gelukkig ben dus niet de enige die daar last van heeft :stars: :koud:

groet

jaap
 
Haha, ja dat krijg je soms.
Maar eerst maar eens opbouwen en dan volgt de beslissing.
 
Met dank aan de sterke mannen welke het sjouw werk gedaan hebben,
Ivan, Loran, Rijk, Maik en Henk. :thumbs:

735416tonhageraats_0_82_20160212_20.jpg
 
Netjes Ton, laat de inrichting maar komen. :D

Je woont niet ver bij mij vandaan, als je interesse hebt kun je wel plant stekjes komen halen. Heb elke twee/drie weken genoeg. :)
 
Ton, in die bak zal de HN mooi tot zn recht komen.
Ze zijn al aan t wordptelen in mn bak.
Hup, zand en water erin en dan geef maar een seintje.
 
Dank jullie, ook voor de planten aanbiedingen, eerst de techniek erin schoonmaken en nog wat winkelen voor de boden, stenen etc.
 
Volgens mij gaat je focus niet meer op de TV liggen maar eerder op de monsterbak die er naast staat :thumbs:
 
Met wat er tegenwoordig op de TV is zal de bak meer voldoening geven en de TV alleen nog maar voor het nieuws.
 
Carithius zei:
Volgens mij gaat je focus niet meer op de TV liggen maar eerder op de monsterbak die er naast staat :thumbs:

Gelukkig heb je nog een TV kast. Deurtjes dicht, en naar het aquarium kijken.
 
Vandaag de bodem gehaald, kwartsgrind van Dennerle.
De boden verwarming aangelegd en de lampen aangesloten.
De bak gevuld en schoongemaakt, gelijk gekeken of de bak inderdaad wel waterpas staat en dat was perfect, een kwart millimeter aan de rechterkant t.o.v. links, maar je kan je afvragen hoe precies de afdeklijst is gemonteerd.
 
TonHageraats zei:
Dank jullie, ook voor de planten aanbiedingen, eerst de techniek erin schoonmaken en nog wat winkelen voor de boden, stenen etc.


Lateriet onder de bodem doen ,he!

Dan je grint erover heen.
 
Vullen met de bodem erin, achtergrondposter er voor een deel in en vast wat hout geplaatst, dat zal nog wel een 100x worden verplaatst :)

682857tonhageraats_0_82_20160216_12.jpg



Er zit 70 Kg kwarts van Dennerle in gespoeld en al.
 
En het resultaat van vandaag, morgen gaan de eerste planten erin.

811846tonhageraats_0_82_20160216_16.jpg


De achtergrond is in werkelijkheid minder duidelijk en kleurrijk, dit komt alleen door de foto.

564496tonhageraats_0_82_20160216_16.jpg


De wittige bodem komt doordat er nog veel lucht opdrijft van het vullen, normaal is het zwart.
 
Die Akvastabil aquaria zijn echt prachtig. Ik ben benieuwd naar de verdere inrichting.

Hobbygroet,
Jos Hut
 
Ik vind je achterwand erg interessant , kleurrijk, en je zou niet zeggen dat het een poster is.
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.
 
Wat een bak!! echt heel mooi.

Ik ga deze zeker volgen, ben zeer benieuwd naar meer.
 
Vandaag de filterkast bekleed met geluidswering, de grote kast fungeerde als een klankkast en dat is nu weg.
Vast wat planten geplaatst voornamelijk snelgroeiers, voorgrond plantjes en Catapablad.

715929tonhageraats_0_82_20160217_15.jpg


Wat weerspiegeling maar het geeft aan dat het wat is ingericht.
 

Terug
Bovenaan