Advies gevraagd : co2 systeem


S

sharonav

Guest
Na een eerder topic over algen ben ik er nu zeker van dat er te weinig co2 in het aquarium is. Klein beetje last van baardalg. Gebruik nu easy carbo maar wil eigenlijk toch wel een co2 systeem.

Aquarium is 81 x 35 x 51

Mijn oog is gevallen op deze : https://www.devisvoerwebwinkel.nl/a...s/aanbieding-complete-co2-set-profi-2000-gram

Dit systeem is compleet toch? Of heb ik verder nog wat nodig?
Met een diffusor 2 in 1 tot 200 liter. Op

En deze fles is ook hervulbaar toch?

Ik heb nog een sera co2 test liggen, die zou ik kunnen gebruiken als indicator of beter een andere indicator?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en ik binnenkort het systeem kan aanschaffen,daarna zullen er nog wel wat vragen komen over de plaatsing , aantal bellen etc!

Achter in heb ik sinds kort de Pogostemon erectus ( in vitro ), die waardeert ook wel wat co2 volgens mij!

20190108_184634.jpg
20190108_192020.jpg
 
Het co2 set wat je wilt aanschaffen in compleet en lijkt me perfect toepasbaar op jou bak.
Het enige wat nog ontbreekt is een tijdschakelaar.
 
Lijkt me een prima set voor dat geld en ik ken meer leden die ze daar hebben gekocht.
 
Het co2 set wat je wilt aanschaffen in compleet en lijkt me perfect toepasbaar op jou bak.
Het enige wat nog ontbreekt is een tijdschakelaar.

Heb nog wel een tijdschakelaar liggen ! :)
 
Ziet er compleet uit.
Fles is zo te zien hervulbaar, en iedere CO2 checker die jij fijn vind werken is prima
 

Terug
Bovenaan