Advies bij 2e hands Juwel panorama 100


P

Petrik

Guest
Beste,

Ik heb een 2e hands bak op marktplaats zien staan.
Merk en type staat er niet bij maar het gaat zo te zien om een Panorama 100 van Juwel. Weet iemand wat de leeftijd van dit type kan zijn? Volgens mij is dit een al wat oudere bak en ben dus ook bang voor problemen met de verlichting/kit naden etc.
Op zich ziet de buitenkant en het kastje er op het eerste gezicht goed uit.

Stel de verlichting moet worden vervangen/ armatuur etc. waar hebben we het dan over qua prijs? Zijn er verder nog dingen waar ik bij deze specifieke bak op moet letten 2e hands?

Hier de link naar marktplaats:
Kliklik
 
als de bak zonder problemen draait bij de verkoper zou ik me geen zorgen maken voor problemen, kitranden zullen in orde zijn en neem aan dat deze niet lekt.
verlichtingsbak is makkelijk te vervangen en zit gewoon los in de bak gelegd, echter als er iets kapot is zul je de bak moeten vervangen i.p.v. dat je wat kan gaan rommelen met starters e.d.(armatuur is niet open te maken) Vaak is zo'n bak wel te vinden op marktplaats. Gaat om een paar tientjes als je deze tweedehands op de kop kan tikken.
Het aquarium zelf zal in orde zijn, de afdekklepjes zitten erop en het filter is ook wel compleet neem ik aan.
Als je deze bak voor een leuk prijsje(50-100 euro) over kan nemen kun je wel weer even vooruit.
 
levy muis zei:
als de bak zonder problemen draait bij de verkoper zou ik me geen zorgen maken voor problemen, kitranden zullen in orde zijn en neem aan dat deze niet lekt.
verlichtingsbak is makkelijk te vervangen en zit gewoon los in de bak gelegd, echter als er iets kapot is zul je de bak moeten vervangen i.p.v. dat je wat kan gaan rommelen met starters e.d.(armatuur is niet open te maken) Vaak is zo'n bak wel te vinden op marktplaats. Gaat om een paar tientjes als je deze tweedehands op de kop kan tikken.
Het aquarium zelf zal in orde zijn, de afdekklepjes zitten erop en het filter is ook wel compleet neem ik aan.
Als je deze bak voor een leuk prijsje(50-100 euro) over kan nemen kun je wel weer even vooruit.

Ik heb bij mijn Lido de armatuur wel open gemaakt en zitten knutselen met de draadjes. Als je het daarna weer netjes dicht kit (waterdicht) Zou er niks aan de hand moeten zijn. De starters kun je toch gewoon bij dacht ik??

Ziet er volgens mij wel netjes uit, dat aquarium.
 
Bedankt voor de reacties jongens. Ben niet superhandig qua electra dus dan zal het evt. een nieuwe bak worden of tweedehands. Ook begin ik te twijfelen over de vorm van het aquarium maar ben op deze uitgekomen omdat ik per se wit wil hebben. Zoals jullie al aangeven is het op zich niet veel geld.

Ik slaap er nog even een paar nachtjes over.
 

Terug
Bovenaan