achterwand kitten??


J

Jojaca82

Guest
Hallo,

Ik ben bezig met een nieuwe 12ocm bak opstarten. Ik heb een schitterende achterwand gevonden, maar die is niet vlak aan de achterkant. En hoewel dit heel mooit uitkomt met het wegwerken van de aanzuiging voor de pomp, die past er mooi achter langs, vraag ik me toch even af hoe ik de achterwand vast moet zetten. Kitten gaat niet lukken want hij maakt maar op een paar plekken contact met de achterplaat van het aquarium. Iemand ideeën?

zodra me telefoon meewerkt zal ik een foto toevoegen
 
Zo'n holle 3D achterwand als ik het goed begrijp.

die moet je volgens mij gewoon op de plekken kitten waar die contact maakt met de glazen wand.
 
Langs de randen, zij- en onderkant, kitten is genoeg. Zou wel op een paar, mooist is onopvallende plekken, gaten maken. Eventueel afdekken met gaas, om eventueel stilstaand water achter de wand te voorkomen. Het gaas is om de vissen voor de wand te houden, maar hier zwommen ze er destijds ook zonder problemen achter en achterweg. Net wat je wilt

Edit; zoiets zeg maar
20150707_222657.jpg
20150707_222508.jpg
20150707_222436.jpg
 
bedankt voor de reacties. Ik ga nog even nadenken over de beste plekken voor gaatjes, maar met gaas lijkt me dan wel het beste.
 
De S28 van Otto Seal is een goede kit! Speciaal geschikt voor aquaria.
 

Terug
Bovenaan