Aangenaam ik ben Tommy


Neon Tommy

Well-known member
Lid geworden
31 december 2021
Berichten
122
Leeftijd
37
Hallo allemaal,

Ik ben Tommy, 34 jaar en woonachtig in Beverwijk. Lijkt net een datingsite maar goed.

Ik heb altijd al een aquarium willen hebben en nu ga ik eindelijk beginnen. Ik heb van mijn zwager een Juwel Rio 180 gekregen en wil deze gaan aquascapen. Helaas in juni 2021 te horen gekregen dat ik kanker heb en daarom stond alles even stil. Maar nu wil ik volop gaan beginnen.

Ik ga beginnen met een dark start omdat ik daar veel goede verhalen over heb gehoord. Ik heb alle tijd dus geen haast. Ben veel aan het lezen want ik ben gewoon een rookie op dit gebied. Soms lastig om door de bomen het bos nog te zien. Veel verschillende meningen en visies.

BAK
Juwel Rio 180

FILTER
External Eheim classic 350

VERLICHTING
Juwel Helialux Spectrum 1000 + smart control

HEATER
External Hydor ETH 200W

CO2
Systeem moet ik nog aanschaffen

METEN
Intaqo Essential

INRICHTING
Aquasoil
Spiderwood
Dragon stone

Iedereen alvast bedankt voor de informatie.
 
Leuk dat je ons komt versterken Tommy! ;) Ben benieuwd naar je bak, veel succes!
 
Ha Tommy, leuk dat je wilt gaan aquascapen.
Beter om een eigen topic aan te maken voor specifieke vragen.
En om een boom toe te voegen aan het spreekwoordelijke bos; zou een ander filter nemen. Ik denk zelf meer aan de Eheim classic 600 (1000 l/u)
 
Ha Tommy, leuk dat je wilt gaan aquascapen.
Beter om een eigen topic aan te maken voor specifieke vragen.
En om een boom toe te voegen aan het spreekwoordelijke bos; zou een ander filter nemen. Ik denk zelf meer aan de Eheim classic 600 (1000 l/u)
Nou ik ben niet eigenwijs dus heb de Eheim Classic 600 aangeschaft.
 
Welkom op het AF Tommy, ik ben zeer benieuwd wat je voor ons in petto hebt 😊.
 
Welkom op het AF Tommy, ik ben zeer benieuwd wat je voor ons in petto hebt 😊.
Hahaha. Ja ik ook voor mijzelf. Nieuw in de hobby. Onwijs veel zin om te beginnen. Zal 1 deze dagen eens mijn beoogde visbestand erop zetten om te laten onderwerpen aan jullie expertise.
 
Welkom hier. Have fun met de hobby !
 

Terug
Bovenaan