85 cm bakje voor dwergcichliden


ja zeker heb ik dat, heb ook al een behoorlijke tijd zelf M.A. Cichliden gehouden dus ik snap de opmerking van Rich maar al te goed.

In deze bak blijft op den duur maar een koppel over, heb in een twee mtr bak een koppel Manaquense met jongen en een koppel Rocio Octofasciata gehouden en dat ging
zonder noemenswaardige problemen, meer schermutselingen tussen het Manaquense koppel zelf dan de koppels onderling.
 
Hallo mede forumleden,

Ik ben weer terug bij mijn geliefde Zuid Amerika biotoop, een koppel Motaguense dat niet anders doet dan eitjes afzetten en zich verstoppen achter in de bak is niet mijn ding.
Twee koppels in 160cm gaat dus echt niet, dus jullie hadden volkomen gelijk.

Toen ik dan ook vernam dat Jos Hut nog Pt. Santa Isabel had zitten zijn de M.A. naar een ander adres verhuist en ben ik naar Emmen gereden en heb dus weer bij Jos een 9 tal prachtige
jonge manen gekocht.
IMG-20180508-WA0003.jpg
IMG-20180508-WA0003.jpg


Als deze zich net zo mooi ontwikkelen als destijds de 15 stuks Sp.Rio Nanay in mijn 2.50 mtr.bak ben ik zeer tevreden.
IMG-20180508-WA0003.jpg
 
Een beetje bleekjes nog na 15 minuten in hun nieuwe onderkomen maar ze voelen zich nu al mooi op hun gemak.

o ja, nog wel even oefenen met foto's plaatsen en de volgende keer de spiegelcamera pakken ipv het mobiel.

mvg, Eddy
 

Terug
Bovenaan