6hoekig aquarium


Vindk wel vrij weinig voor zo n grote bak
Heel de achterwand(nieuw) is er mooi ingehangenmet aan de zijkanten gleufjes gesneden voor een luchtdarmpje te kunnen wegsteken
En dee Filter is ook nieuw zoals de pompjes
 
Dan zal je toch veel betere foto's moeten laten zien, ;)
op deze manier zou ik ook niet meer dan 15 euro geven.
 
Bij een aquariumspeciaalzaak hier in Rotterdam staat zo'n 6-hoekig aquarium waar inderdaad zo'n 150 liter ingaat.
Daarom weet ik dat dit soort bakken van 150 liter bestaan, maar aan de foto's is dat inderdaad niet echt af te zien. Dat zal de prijs niet ten goede komen.

Meetlat erbij houden om de breedte en/of hoogte aan te geven?

~ Ivo
 
Zo'n foto's kan je beter zonder flits trekken, dan zie je veel beter je bakje, zet je dan alles nog eens mooi op een rijtje(filter ed.) dan doet dit mensen sneller kopen en hoger bieden. :)
 
@Marsha en ivo ik heb er hier een staan van brutto 680 liter dus ze zijn er nog groter
 
patrick uit oss zei:
@Marsha en ivo ik heb er hier een staan van brutto 680 liter dus ze zijn er nog groter
Dat geloof ik graag :)

Maar jij zou toch ook er alles aan doen om die bak zo fraai mogelijk te presenteren mocht je hem ooit willen verkopen?

Maar waar het me om ging is dat het een klein bakje leek en ook de manier waarop de bak werd getoond op een aantal punten beter kon. Daar zijn al veel tips over gegeven. Ik zie ondertussen ruim een week later het aquarium nog steeds te koop staan op de gegeven link, dus storm loopt het kennelijk nog niet heb ik zo het idee.

~ Ivo
 

Terug
Bovenaan