60*30*30 gezelschapsbakje van Polarbear


P

Polarbear

Guest
Hoi,

Vandaag ook maar een foto-album plaatsen, moet tenslotte er wel bij horen he.
Wij mensen zijn natuurlijk schaapjes (*kuch*, apen toch?), want we volgen iedereen.

Zijn niet de beste kwaliteitsbeelden!

Totaaltje:
556822polarbear_0_82_20140307_151922.jpg


Endlers Gupje Vrouw, Links staart vrouw en rechts onder man.
Ook slecht in beeld koperzalmen en man/vrouw gupjes.
177772polarbear_0_82_20140307_154958.jpg


Binnenkort planten her-plaatsen, nu beetje door elkaar :$
 
Leuk ingericht bakkie met mooi stuk hout!

Wat tips:
Heeft het een reden waarom je hem niet helemaal tot de rand vult? Zo nee, vullen!
Ook zie ik dat je bak niet helemaal waterpas staat..
En het water lijkt vrij troebel, maar dat zou ook door de foto kunnen komen!
 
Zanziee zei:
Leuk ingericht bakkie met mooi stuk hout!

Wat tips:
Heeft het een reden waarom je hem niet helemaal tot de rand vult? Zo nee, vullen!
Ook zie ik dat je bak niet helemaal waterpas staat..
En het water lijkt vrij troebel, maar dat zou ook door de foto kunnen komen!

Bak is niet gevuld, zoals je zegt niet waterpas, moet het kastje aan 1 kant nog verhogen omdat ie een plakkertje mist.
Daarna gaat ie normaal gevuld worden. :)

Water is troebel door Sera Bio Nitrivec, heb paar uur geleden zojuist water ververst, trekt vanzelf weg.

Het stukje hout is een mooi stukje kienhout. Wil daar ook javamos met javavarentjes op laten groeien in de toekomst, maar vooral javavarens zijn nogal prijzig hier.
 
ik heb nog wel wat stekjes en dingetjes voor je ;)
moet je alleen even 20 minuutjes ofzo rijden :p
 
Polarbear zei:
Zanziee zei:
Leuk ingericht bakkie met mooi stuk hout!

Wat tips:
Heeft het een reden waarom je hem niet helemaal tot de rand vult? Zo nee, vullen!
Ook zie ik dat je bak niet helemaal waterpas staat..
En het water lijkt vrij troebel, maar dat zou ook door de foto kunnen komen!

Bak is niet gevuld, zoals je zegt niet waterpas, moet het kastje aan 1 kant nog verhogen omdat ie een plakkertje mist.
Daarna gaat ie normaal gevuld worden. :)

Water is troebel door Sera Bio Nitrivec, heb paar uur geleden zojuist water ververst, trekt vanzelf weg.

Het stukje hout is een mooi stukje kienhout. Wil daar ook javamos met javavarentjes op laten groeien in de toekomst, maar vooral javavarens zijn nogal prijzig hier.

Aha! Ik ken het, heb laatst ook het kastje helemaal waterpas gezet (stond ook flink scheef, oud huis..).

Ah, ik gebruik zelf geen middeltjes (alleen plantenvoeding) dus herkende het niet. Duidelijk verhaal!

Ik zie dat de stekjes zich zelf al aanbieden! :D Ik zou zeggen, doen!
 
nick_vis zei:
ik heb nog wel wat stekjes en dingetjes voor je ;)
moet je alleen even 20 minuutjes ofzo rijden :p
Geen auto, fiets beetje t� verweg :(


Zanziee zei:
Polarbear zei:
Zanziee zei:
Leuk ingericht bakkie met mooi stuk hout!

Wat tips:
Heeft het een reden waarom je hem niet helemaal tot de rand vult? Zo nee, vullen!
Ook zie ik dat je bak niet helemaal waterpas staat..
En het water lijkt vrij troebel, maar dat zou ook door de foto kunnen komen!

Bak is niet gevuld, zoals je zegt niet waterpas, moet het kastje aan 1 kant nog verhogen omdat ie een plakkertje mist.
Daarna gaat ie normaal gevuld worden. :)

Water is troebel door Sera Bio Nitrivec, heb paar uur geleden zojuist water ververst, trekt vanzelf weg.

Het stukje hout is een mooi stukje kienhout. Wil daar ook javamos met javavarentjes op laten groeien in de toekomst, maar vooral javavarens zijn nogal prijzig hier.

Aha! Ik ken het, heb laatst ook het kastje helemaal waterpas gezet (stond ook flink scheef, oud huis..).

Ah, ik gebruik zelf geen middeltjes (alleen plantenvoeding) dus herkende het niet. Duidelijk verhaal!

Ik zie dat de stekjes zich zelf al aanbieden! :D Ik zou zeggen, doen!


Sera Bio Nitrivec is goed spul, water wordt ook zowat glas helder na verversen. Tegen ammoniak en nitriet. Vissen hebben nergens last van iig :)
 
bus?
dan ga ik wel naar heinenoord busstation ;)
 
nick_vis zei:
bus?
dan ga ik wel naar heinenoord busstation ;)
heinenoord is te doen met bus vanaf hier. momenteel kan ik alleen niet omdat ik bij me vriendin ben dit weekend, tenzij we morgen bij mij thuis zijn :)
 
oke, pb maar wanneer ;)
 

Terug
Bovenaan