5 in 1 garnalenvoer van Dennerle.


Seabait

Well-known member
Lid geworden
11 december 2011
Berichten
34,289
Locatie
Middelburg
Heb vorige week zo'n pakje gekocht en moet enkel nog de leaf mix geven want de rest hebben ze al gehad.
Tot nu toe is dat snow pops spul wel de absolute favoriet,valt echt helemaal uit elkaar en dwarrelt heel makkelijk door de bak dus ook ideaal voor hele kleine garnaaltjes.
Staat ook op de verpakking maar moet je echt heel weinig van geven want zet enorm uit iig,anders lijkt je bak op zo'n bal met sneeuw na het schudden.
Vandaar de naam ook denk ik! ;)
 
5 zakjes idd Wouter,vandaar 5 in 1! ;)
Hebben jouw garnalen dan geen duidelijke voorkeur?
 
Ik heb die 4 andere destijds door elkaar gedaan zodat ze van alles wat krijgen. De Snow Pops zijn hier ook erg in trek moet ik zeggen. Zou ze bijna zelf eens gaan proberen:D:D
 
Ik zeg doen John en laat maar weten hoe het smaakt! ;)
Zal ze straks eens de leaf mix geven.
Grote kans dat ze dat ook niet moeten want zit al flink wat catappablad in de bak maar zal het zien.
 
Haha, bij mij zijn de snowpops ook verreweg de favoriet, de leafmix vinden ze minder interessant maar dat ligt wellicht inderdaad aan wat er al in het aquarium te vinden is. Mijn vissen vinden al dat spul ook lekker trouwens, vooral de otocinclussen snoepen graag mee.
 
Ik hou de snow pops maar voor de garnalen dan en geef de rest aan de Stiphodons en waaierhandgarnalen want die eten het wel zag ik.
 
Ik zeg doen John en laat maar weten hoe het smaakt! ;)
Zal ze straks eens de leaf mix geven.
Grote kans dat ze dat ook niet moeten want zit al flink wat catappablad in de bak maar zal het zien.

Nou doe mij toch maar friet met mayo hoor:D:D
 
Ik denk dat ik eruit ben, favoriet is wortel! Het zit dan niet in zo'n Dennerle zakje maar ze vechten erom een worden er helemaal wild van. Leuk om te zien dat een zwanger vrouwtje stiekem een stukje weg gepikt had.
 
Hier zijn ze ook wild van de SP:). Zag bij onlineaquariumspullen nu dat ze dit ook van een ander merk verkopen en ook goedkoper dacht ik.
 

Terug
Bovenaan