45 liter sump/bioloog op 200 liter bak


@legoloco gelukt thanx voor de tip

Voor de rest vandaag de retour leiding gelijmt en op lekkages getest. Ik kwam toen tot de ontdekking dat mijn Tetra pomp gerate op 600l/u maar een teleurstellende 30L/u verpompt. Moet dus opzoek naar een andere pomp
 
Lijkt er op dat de pomp even moest indraaien loopt nu als een zonnetje...
 
Hoi Remon,

Zo te zien ben je lekker bezig:thumbs:
Mocht je uiteindelijk toch niet tevreden zijn over je opvoerpomp dan is de optie van Tuinkabouter een hele goede. Jebao opvoerpompen hebben veelal een regelunit erbij zodat je bijv bij onderhoud in je bak de opvoer op een lagere stand kunt zetten. Je ging met een bypass werken toch?
Je hebt waarschijnlijk bij je Tetra pomp geen rekening gehouden met de opvoerhoogte.

Gr Robin
 
Hoi Remon,

Zo te zien ben je lekker bezig:thumbs:
Mocht je uiteindelijk toch niet tevreden zijn over je opvoerpomp dan is de optie van Tuinkabouter een hele goede. Jebao opvoerpompen hebben veelal een regelunit erbij zodat je bijv bij onderhoud in je bak de opvoer op een lagere stand kunt zetten. Je ging met een bypass werken toch?
Je hebt waarschijnlijk bij je Tetra pomp geen rekening gehouden met de opvoerhoogte.

Gr Robin

Hè Robin

Kijk eerst ff wat hij doet. Deze pomp is ook regelbaar.
Er komt idd een bypass op zodat hij rond blijft pompen tijdens onderhoud in de displaybak.

Daar heb ik zeker wel rekening mee gehouden deze ligt binnen het door de fabriekkant opgegeven bereik echter zitten er nog een paar bochten in wat de opvoerhoogte aanzienlijk beperkt.
 

Terug
Bovenaan