+ 40 jaar ervaring en daar zit je dan op een zaterdagavond


En ik zit maar steeds te wachten op het moment dat je de update vergeet:D;)
 
Ik heb dat al eens opgelost met een stukje gietraam van een bouwdoos heeft toch ook een poosje gelopen tot het ging rammelen.
 
En we zijn weer een weekje later :)

Week 18 is begonnen.
 
Ik wilde het gister al vragen, maar prima, lekker laten doorgaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: luc
Op een dag wel:D
 
  • Leuk
Waarderingen: luc
We zullen het zien:p:D
 
Ben een beetje ziek geweest,

weekje 20 is een feit ;)
 
Duidelijk dat de as niet "ziek" is en die draait lekker door dus;). Week 19 vergeven we je met alle liefde natuurlijk:D;).
 
Ik heb nu wel de indruk dat hij wat minder stroming geeft,
maar hij draait nu al 5 maanden moeiteloos, moest het zijn dat er minder stroming is dan kuis ik toch de filter uit en laat jullie de foto's van het asje dat er nu in zit zien.
Ben zelf ook nieuwsgierig hoe krom of slecht het eruit ziet.
 
Ik heb nu wel de indruk dat hij wat minder stroming geeft,
maar hij draait nu al 5 maanden moeiteloos, moest het zijn dat er minder stroming is dan kuis ik toch de filter uit en laat jullie de foto's van het asje dat er nu in zit zien.
Ben zelf ook nieuwsgierig hoe krom of slecht het eruit ziet.

Ja maar na zoveel maanden is dat ook wel logisch denk ik. Je kan ook gelijk een nieuw asje steken maar om te weten hoelang ze meegaan zul je de oude moeten laten draaien:deal:.
 
Ja maar na zoveel maanden is dat ook wel logisch denk ik. Je kan ook gelijk een nieuw asje steken maar om te weten hoelang ze meegaan zul je de oude moeten laten draaien:deal:.

En dan te hopen dat hij niet stuk gaat als je net op vakantie bent,,,,......
 
Maareh niet om vervelend te doen he..
Ik mis een beetje de updates hier...
 
Neemt niet weg dat het asje vast nog draait als een trein:D:D
 
HAhaha zit er nou nogsteeds dat wattenstaafje stokje in?:D:D:D
 
De laatste melding van Luc was wel dat het nog draaide in ieder geval:D
 
En we zijn week??? ben de tel kwijt, maar vandaag 14 mei draait hij nog altijd even stil en goed. :)
Er is nog niets veranderd. :)
 
Verbazingwekkend zeg. Volgens mij zit je in week 19, of 20, of was het nou....................:D:D;)
 
week 25 toch?
 
Dat hou ik op mijn leeftijd ook niet meer bij hoor:p
 
Er komt geen eind aan dus:thumbs:
 
Nu een goeie 6 maanden later hoor ik wanneer ik opsta een ratelend geluid van de pomp.
Hoor direct dat het aan het asje ligt en heb dan gelijk ook de filter maar gekuist.
Zoals jullie kunnen zien is dit asje volledig op gebruikt en op zijn dunste punt gebroken, het heeft uiteindelijk toch lang uitgehouden.

Dus bij deze, als een asje gebroken is na openingsuren van een aquariumwinkel, heb je met een oorstaafje genoeg om tijdelijk je pomp te laten draaien. :)

unnamed.jpg


unnamed (1).jpg
 

Terug
Bovenaan