+ 40 jaar ervaring en daar zit je dan op een zaterdagavond


Blijkbaar zijn er al die voor mij geweest zijn die dit gebruikt hebben, althans zelf verklaren ze dit toch :p :D
 
Lukt niet op alle pompen. van de Ecco 0,5 cm boven en onder. bij een ander pomp, is hij precies aan de lengte van de witte as.

Heb er vroeger wel van gehoord, of gelezen. Zelf nog nooit gedaan, heb zelf nog genoeg in voorraad.
 
En vooruit, wil echt niet moeilijk doen, maar heren en dames, weekje 14 is begonnen en hij draait alsof hij geen geluid mag maken. ;)
 
En we zijn weer een weekje later(week 15 alweer), alles draait nog zoals het hoort, heb nog meer dan genoeg stroming en je kan een spelt horen vallen als je naast de filter zit.
d526S35Y5iDm_eQ0VgljBd2_iKAXusLT.png
:)
 
Weet je wat ook bijzonder genoemd mag worden? Dat je wekelijks dit rapporteert Luc en het niet steeds vergeet. Ik zou na 2 weken het zijn vergeten hoor;).
Dus naast het bijzondere van het asje vindt ik dit ook best bijzonder:thumbs:
 
Weet je wat ook bijzonder genoemd mag worden? Dat je wekelijks dit rapporteert Luc en het niet steeds vergeet. Ik zou na 2 weken het zijn vergeten hoor;).
Dus naast het bijzondere van het asje vindt ik dit ook best bijzonder:thumbs:

Wacht maar tot we in het jaar 2024 zijn....
Dan heeft deze post 121 pagina's :D :D :D
 
Weet je wat ook bijzonder genoemd mag worden? Dat je wekelijks dit rapporteert Luc en het niet steeds vergeet. Ik zou na 2 weken het zijn vergeten hoor;).
Dus naast het bijzondere van het asje vindt ik dit ook best bijzonder:thumbs:

Ach, een mens moet toch wat met zijn tijd he? ;)
 
het ene is wandelen en het andere is jullie plagen/pesten(beheer) en voor dit laatste heb ik geen aquarium nodig :D :D

Eindelijk de lang verwachtte bekentenis:D:D. Als ik nog een lege bak had staan dan zou ik je erin opbergen:p
 
Nou we kunnen zeggen wat we willen maar dat idee van dat oorstokje is wel uniek te noemen in elk geval en ik was er niet opgekomen:).

Kom erachter dat plantenstokjes ook die diameter hebben, zijn volplastic. gaat ook goed.
 
Nee, die kan je nu ook uit die stokjes zagen. koop je 2000 stokjes. heb je 8000 asjes.
10 ct stuk, 25 heel.

En een hoop werk.
 
De mijn zijn veel goedkoper dan die van Bertus, Bertus is een echte 'geldwolf' :p :D

Echt een Nederlander bedoel je zeker:D:D:p. Met het knippen van die staafjes heb je dan misschien wel direct je nieuwe hobby gevonden waar ik het eerder al over heb gehad:D:D. Dan heb je een hobby wat ook nog geld in het laatje brengt:deal:
 
Nou, ik begin er niet aan, heb nog voorraad in de la liggen, de origenele.
:koffie:
 
Neen hoor, je kan gratis en voor niets hier een zo'n asje komen halen, krijg je nog een tas koffie bovenop,
let wel, enkel afhalen, ik stuur niets op. ;) :D
 
Neen hoor, je kan gratis en voor niets hier een zo'n asje komen halen, krijg je nog een tas koffie bovenop,
let wel, enkel afhalen, ik stuur niets op. ;) :D

:smitten::smitten:

Ik heb alleen de koffie liever in een kop want waterdicht is mijn tas niet:D:p
 
En zo zitten we al in week 17, de eerste week van de 5de maand. :)

Ik vraag me meer en meer af of ik het asje moet gaan vervangen omdat hij raar begint te doen of omdat de filter te vuil is geworden.
Als enkel de filter vuil is ga ik toch nog verder proberen en het asje laten zitten.

het wordt nu toch echt wel serieus.
 

Terug
Bovenaan