+ 40 jaar ervaring en daar zit je dan op een zaterdagavond


Klopt Luc, sommige merken gebruiken wat in elkaar gedraaid karton als staafje, de meeste zijn wel van plastic.
 
Men moet begrijpen dat een kartonnen geen weken mee gaat ;)
plastiek daarentegen? zullen we zien hoelang :)
 
Karton wordt snel week en zal niet echt lang meegaan denk ik. Zo n plastic staafje zal denk ik het best lang kunnen uithouden omdat het enkel draait (lijkt mij dan zo toe). Wat ook misschien werkt is een steeltje van een lolly:eek:.
 
Kunnen we een leuke weddenschap van maken hier.

"hoe lang houdt het wattenstaafje van Luc het uit"

En de winnaar ontvangt dan een gratis doosje wattenstaafjes :D
 
Kunnen we een leuke weddenschap van maken hier.

"hoe lang houdt het wattenstaafje van Luc het uit"

En de winnaar ontvangt dan een gratis doosje wattenstaafjes :D

Door jou betaald Sanneke? want als ik dit hier moet kopen en nog eens opsturen dan ben ik goedkoper af met een echt staafje van Eheim ;) :D :D
 
Door jou betaald Sanneke? want als ik dit hier moet kopen en nog eens opsturen dan ben ik goedkoper af met een echt staafje van Eheim ;) :D :D

Oké oké, heb even een paar nagedacht voor een passende oplossing, want zo zijn de kosten idd heel hoog.
Het gaat om de wattenstaafjes, dus kan het doosje achterwegen blijven.
Als je nu een navulverpakking kopen, dan strooi je ze uit in een envelop en blijven vallen de porto kosten wel betaalbaar denk ik.

Vind je dit een beter Idee? :D :D :D
 
Dat zijn wel prettige weddenschappen voor de deelnemers: een proefkonijn aanwijzen die vervolgens ook nog de prijs moet regelen.
Als de staatsloterij zo werkte waren we allemaal schatjehemeltjerijk :D
 
Oké oké, heb even een paar nagedacht voor een passende oplossing, want zo zijn de kosten idd heel hoog.
Het gaat om de wattenstaafjes, dus kan het doosje achterwegen blijven.
Als je nu een navulverpakking kopen, dan strooi je ze uit in een envelop en blijven vallen de porto kosten wel betaalbaar denk ik.

Vind je dit een beter Idee? :D :D :D

Dat zijn wel prettige weddenschappen voor de deelnemers: een proefkonijn aanwijzen die vervolgens ook nog de prijs moet regelen.
Als de staatsloterij zo werkte waren we allemaal schatjehemeltjerijk :D

En waarom voel ik precies nattigheid komen? ;) :D :D :D
 
En week 9 is een feit, dus het wattenstaafje gaat nu al over de twee maanden mee. :)
Wil toch nog even duidelijk stellen dat deze:
-een plastiek staafje is
-geen kartonnen staafje is.

het water loopt nog altijd vlotjes en de filter maakt totaal geen lawaai.
ben nu wel heel nieuwsgierig geworden hoe het staafje eruit gaat zien nadat ik de filter heb MOETEN kuisen omdat er minder water gepompt werd of omdat de rotor begint te ratelen.
 
Week 10 is een feit, en in feite niets aan te geven, het gaat gewoon zijn gangetje :)
 
Tja, als het slecht is moet het gezegd worden, als het goed is mag het gezegd worden.

Ik ga gewoon door tot het eind, zal daarna een nieuw asje steken, maar nog eentje kopen? neen niet meer, heb hier "asjes" genoeg liggen :)
 
Ik ga gewoon door tot het eind, zal daarna een nieuw asje steken, maar nog eentje kopen? neen niet meer, heb hier "asjes" genoeg liggen :)


Niet vergeten om alleen de gebruikte stokjes te nemen want anders ben je veel minder economisch bezig natuurlijk:D:D:p
 
Nou we kunnen zeggen wat we willen maar dat idee van dat oorstokje is wel uniek te noemen in elk geval en ik was er niet opgekomen:).
 

Terug
Bovenaan