200x70x70 van tuinkabouter


Het ziet er goed uit Wouter.
Het is maar dat ik van een vriend de manen kon overnemen anders was ik ook voor de redbacks gegaan.
Ik vind ze toch wel de mooiste in hun soort.
Lopen die geo's van jou ook met elkaar te etteren, ik zie beschadigde staartjes.
 
Het ziet er goed uit Wouter.
Het is maar dat ik van een vriend de manen kon overnemen anders was ik ook voor de redbacks gegaan.
Ik vind ze toch wel de mooiste in hun soort.
Lopen die geo's van jou ook met elkaar te etteren, ik zie beschadigde staartjes.
Dankje, die geo’s vallen mee
Was vroeger veel erger, maar nu er nog maar 1 man is met 2 vrouwen is de rust wat weder gekeerd
 
Ff kleine tekst update:
In de zoektocht naar de “perfecte” balans in waterwaardes en waterwissels te verminderen.
Ik heb de macro doseringen met 1/6e verlaagd met als resultaat dat de nitraat is gevallen naar net iets boven 10 (was altijd 20-30) en fosfaat is gezakt naar 1,6 (ipv 1,8)

Nou heb ik wel iets baardalg gekregen, maar ik ben ook overgestapt van de carbo van aquariumbemesting.nl naar de carbo van Colombo, maar daarvan is de adviesdosering maar de helft van ieder ander merk..
Dus denk dat het daaraan ligt en niet zo zeer aan de verlaagde macro, maar voor nu de macro weer terug gebracht naar de oude dosering en als het met een maand niet beter is weet ik het zeker.
 
Altijd weer die baardalg, zou verboden moeten worden.

Maar ik dacht dat je een Co2 installatie had, vanwaar de carbo dan?
 
Best een dure aangelegenheid dan denk ik, met zo'n grote bak?

Tegen algen werkt het prima ja, maar bij langdurig gebruik zouden algen er aan kunnen wennen heb ik wel eens gelezen.

Zelf gebruik ik het alleen als ik een algje op zie komen
 
Best een dure aangelegenheid dan denk ik, met zo'n grote bak?

Tegen algen werkt het prima ja, maar bij langdurig gebruik zouden algen er aan kunnen wennen heb ik wel eens gelezen.

Zelf gebruik ik het alleen als ik een algje op zie komen
Valt mee weet niet precies wat ik kwijt ben eraan, maar Ag een hobby mag geld kosten
 
Zomaar ff
2B3EA8FC-943D-4193-A6FF-6857D14B6D05.jpeg
 
Die manen, werkelijk prachtig. Maakt het eigenlijk nog uit wat die rode kleur betreft of de vissen al of niet op "versiertoer" zijn? Mooie bak, Wouter!
Nope, zijn altijd zo rood.
Alleen de strepen variëren qua intensiteit, maar denk dat het iets van doen heeft met dominantie
 
mooi plantje, heb em alleen nog nooit in de lfs hier gezien :) staat op de wishlist.
 
mooi plantje, heb em alleen nog nooit in de lfs hier gezien :) staat op de wishlist.
Dankje, zijn best moeilijk om aan te komen kwam ik achter.
Maar @Canon verkoopt ze dacht ik, en nog een ander lid hier.
Ikzelf verkoop ze niet, krijg ze amper heelhuids mijn bak uit xD
Laat staan in een envolop en op de post
 
Topic "even" doorgelezen, ondertussen mijn aquarium net op tijd laten stoppen met vullen terwijl ik zat te lezen. Anders had ik buiten een bekwijld t-shirt ook nog natte voeten!
Prachtige bak en erg mooie vissen! Die techniek eronder spreekt me enorm aan als ik jouw topic lees! Succes verder tuinkabouter
:r
 
Topic "even" doorgelezen, ondertussen mijn aquarium net op tijd laten stoppen met vullen terwijl ik zat te lezen. Anders had ik buiten een bekwijld t-shirt ook nog natte voeten!
Prachtige bak en erg mooie vissen! Die techniek eronder spreekt me enorm aan als ik jouw topic lees! Succes verder tuinkabouter
:r
Haha Dankje, dat was dus bijna dwijlen met de kraan open xD
 
Mooi man! Je hebt een mooie bak. Zou best eens willen kijken bij jouw aquarium. Ook de techniek is erg mooi gedaan.
 

Terug
Bovenaan